ابهام روز | گابریل کالدرون سرانجام به ترکیب دلخواه خود مقابل نفت سلیمان می‌رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر جمعه همین هفته باید در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سخت‌کوش نفت مسجد سلیمان صف آرایی کند تا روند نتایج خوب خود در لیگ برتر را ادامه دهد.

با وجود کسب نتایج خوب و کسب رتبه سوم در این فصل، هواداران پرسپولیس دائم در حال قیاس کردن با تیم برانکو در فصول گذشته هستند و با علم به اینکه تیمشان نتوانسته در فصل نقل و انتقالات، مهاجم حاذقی جذب کند اما همچنان چشم امیدشان به گلزنی های علیپوری است که با یک ضربه چیپ سه امتیاز حساس مقابل ماشین سازی را از تیمش گرفت. با این حال کالدرون در روزهای اخیر ترکیب اصلی تیمش را برای این مسابقه حساس شناسایی کرده و قرار است با آرایش چهار چهار دو خطی تیمش را مقابل نفت مسجدسلیمان راهی زمین مسابقه کند.

البته با توجه به دفاع فشرده نفتی ها، کالدرون یک پلن B هم در ذهن خود در نظر دارد و در تمرینات این روزها با بازیکنانش پلن چهار سه سه همیشگی و مطلوب خودش را تمرین کرده که در صورت قفل شدن بازی، بتواند پلن B را در زمین از بازیکنانش بخواهد. در هر صورت کالدرون دغدغه اصلی خود را دارد تا ببیند آیا می تواند همزمان با بازی دادن به وحید امیری و ترابی ترکیب دلخواهش را داشته باشد یا خیر. همچنین مهدی ترابی در این فصل فقط در دو مسابقه به عنوان وینگر یا هافبک چپ به میدان رفته و در سایر دیدارها یا به عنوان هافبک وسط بازی کرده و یا به عنوان هافبک چپ.