رفتار غیرحرفه‌ای فدراسیون فوتبال در قبال رسانه‌ها؛ چرا قرارداد ویلموتس مخفی است؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، تیم ملی ایران با شکست غیرمنتظره مقابل عراق کارش برای صعود به دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اما و اگر بکشد اما با تساوی بحرین و عراق در ورزشگاه امان، حالا شانس صعود ایران دست خود شاگردان ویلموتس افتاده است.

با این حال اما انتقادات فراوانی نسبت به رفتار ویلموتس و البته عدم تعهد فدراسیون فوتبال در قبال تعهدهایش برای پرداخت معوقات مالی به سرمربی تیم ملی مطرح شد.

طبق گفته وزیر ورزش قرارداد ویلموتس حالا تا سه ماه آینده پرداخت شده است و او باید در ایران باشد اما ظاهرا ویلموتس از کی‌روش هم پروازی‌تر است و شاید برای یک اتفاق خاص او را در ایران ببینیم!

طبق شنیده‌ها در قرارداد ویلموتس نیز همانند کی‌روش ذکر شده که او فقط ۸ هفته مرخصی خارج از ایران دارد اما این مربی طی چندماه اخیر حتی ۸ هفته هم در ایران نبوده است و وحید هاشمیان نیز مدتی است کلا غیب شده است.‌با این تفاسیر باید گفت باز صد رحمت به کی‌روش که در آستانه برگزاری بازی‌ها به ایران می‌آمد!

یکی از انتقادات اصلی به فدراسیون فوتبال این است که طبق قرارداد دو طرفه با ویلموتس، انتشار قرارداد او را مخفی اعلام کرده است و این مساله اصولا خارج از عرف دنیای حرفه ای فوتبال است و معمولا رقم قرارداد مربیان در رسانه‌ها مطرح می‌شود و درخصوص آن صحبت می‌شود.