شوک روز | یک دلال پرنفوذ در اندیشه قالب کردن سه بازیکن به پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با مدیریت محمدحسن انصاری فرد سخت به دنبال این است که خط حمله و دفاعش را در نیم فصل تقویت کند. در همین راه قرارداد جونیور برزیلی با باشگاه بعد از دریافت 250 هزار دلار فسخ شد و حالا سرخپوشان یک جای خالی در لیست خود دارند. باید دید در نیم فصل کدام بازیکن دیگر از لیست خارج می شود تا انصاری فرد بتواند دو بازیکن مورد نظر و باکیفیت را به تیمش اضافه کند.

در همین راستا اما مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس صحبتی را مطرح کرده که نشان می دهد باز هم دست دلالان بر روی بازیکنانی افتاده که می خواهند به پرسپولیس بیایند. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مدعی شده که بازهم برخی از دلال های بازیکن اطراف باشگاه حضور دارند و می خواهند بازیکنان خودشان را به تیم قالب کنند و شک نکنید حتی اگر شده بازیکن در نیم فصل نخریم، اجازه نمی دهیم که دلال ها بازیکنی را به تیم ما قالب کنند.

در چنین شرایطی شنیدیم یک ایجنت سرشناس که هم در پرسپولیس و هم در استقلال نفوذ (!) زیادی دارد مدعی شده است می‌تواند صادق محرمی را برگرداند. طرف حتی به مدیران پرسپولیس وعده داده که در نیم‌فصل قادر است صادق محرمی را به این تیم بیاورد به شرط آنکه در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی دو مهاجم خارجی را از او بخرند! شرطی عجیب که انجام آن به این راحتی نیست. این ایجنت زبر و زرنگ البته روی اغلب بازیکنان پرسپولیس و همین‌طور استقلال تسلط دارد و باید دید باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد او چه می‌کند؟!