لیگ برتر بسکتبال | اکسون برنده دربی تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم های بسکتبال نیروی زمینی تهران و اکسون در یکی از مهم ترین دیدار های هفته نهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

کوارتر نخست

2 تیم بازی را در حالی آغاز کردند که هواداران زیادی برای تماشای این بازی به ازادی آمده بودند شاگردان ایزد پناه شروع بسیار خوبی داشتند و از همان ابتدا توانستند امتیاز های خوبی هم به دست بیاوردند در ادامه کار هم این شاگردان اب کنالری بودند که جریان بازی را در اختیار گرفتند این بازی در کوارتر نخست بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و در نهایت با نتیجه 28 – 25 به سود اکسون به پایان رسید.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم هم نزدیک و حساس دنبال شد البته این بار اکسونی ها بر خلاف ابتدای کواتر نخست اجازه ندادند تا حریفشان از موقعیت هایش بهره ببرد و با دفاعی خوب و حملاتی منسجم و منظم توانستند از حریفشان پیشی بگیرند تا در نهایت با نتیجه 22 – 15 برنده کوارتر دوم باشند و در مجموع در پایان نیمه نخست با نتیجه 50 – 40 برنده باشند.

کوارتر سوم

بازی در ابتدا با حمله اکسونی ها آغاز شد اما منجر به امتیازی نشد و در ادامه هم بازیکنان نیروی زمینی نتوانستند امتیازی بگیرند در نهایت نخستین امتیاز برای نیروی زمینی به دست آمد.بازی در ادامه کار هم امتیاز های زیادی برای بازیکنان 2 تیم در پی نداشت اتفاق جالب توجه اما در این کوارتر تشویق بی امان هواداران گرگانی بود که از همین حالا آماده بازی مهرام و شهرداری گرگان می شدند.
شاگردان آبکناری در ادامه کار بهتر از حریف ظاهر شدند و چند امتیاز گرفتند بازی در ادامه هم به سود اکسونی ها دنبال شد و بازیکنان نیروی زمینی در پرتاب ها و ضربات دقت کافی را نداشتند این بازی در پایان کوارتر سوم با نتیجه ۱۹ – ۹ به سود اکسون به پایان رسید.

کوارتر چهارم

تیم بسکتبال اکسون در ادامه کار به روند خوبش ادامه داد . ان ها به خوبی بازی را در اختیار داشتند و آن را کنترل می کردند. نیروی زمینی هم از موقعیت هایی که به دست می آم د تلاش می کرد تا بیشترین بهره را ببرد.بازی در ادامه در اختیار اکسونی ها بود و آن ها در نهایت با نتیجه ۸۲_۷۰ به سود اکسون به پایان رسید.