گل ریحان البرز صدرنشین لیگ یک شد

تیم گل ریحان البرز با غلبه بر نیروی زمینی تهران موفق شد صدرنشین لیگ دسته یک شود.
به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته یک با انجام 7 بازی انجام شد که در مهم ترین این دیدار ها گل ریحان البرز موفق شد نیروی زمینی تهران را یک بر صفر شکست دهد تا قهرمانی نیم فصل رقابلت های لیگ دسته یک از آن خود کند.

در دیگر بازی مهم امروز (پنج شنبه) نود ارومیه مقابل استقلال خوزستان به برتری یک بر صفر رسید اما با توجه به پیروزی گل ریحان البرز از صدر جدول رقابت های لیگ یک بازماند.
همچنین فجرسپاسی و مس رفسنجان دیگر تیم های بالانشین لیگ یک مقابل تیم های سپیدرود رشت و بادران تهران به پیروزی رسیدند تا جایگاه خود را در جدول متسحکم کنند.
همچنین دیدار تیم های مس کرمان و علم و ادب تبریز به دلیل عدم حضور تیم علم و ادب تبریز لغو شد.

در جدول مسابقات لیگ دسته یک، تیم گل ریحان البرز با 33 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک شد و نود ارومیه با 32 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین تیم های مس رفنسجان و فجر سپاسی با 30 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر تیم مس رفسنجان، به ترتیب سوم و چهارم شدند.
در انتهای جدول لیگ یک، تیم های ملوان، رایکا بابل و علم و ادب تبریز به ترتیب در رده های شانزدهم تا هجدهم جدول رقابت های لیگ دسته یک جای دارند.

بازی های معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته یک چهارشنبه 27 آذر برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک مشخص شود.
نتایج هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته یک به شرح زیر است:
نود ارومیه یک – استقلال خوزستان صفر
گل ریحان البرز یک – نیروی زمینی صفر
داماش گیلان سفر – آلومینیوم اراک صفر
خوشه طلایی ساوه یک – سرخ پوشان پاکدشت صفر
آرمان گهر سیرجان 2 – رایکا بابل یک
ملوان یک – قشقایی شیراز یک
بادران تهران صفر – مس رفسنجان 2
فجر سپاسی 3 – سپیدرود رشت سفر