پیش بازی بایرن مونیخ – تاتنهام / لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، در هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از گروه B امشب ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم بایرن مونیخ و تاتنهام هاتسپر در آلیانز آرنا شهر مونیخ مقابل هم صف آرایی می کنند.

بایرن با پنج برد از پنج بازی و 15 امتیاز در صدر گروه B قرار دارد و تاتنهام با سه برد، یک تساوی و یک باخت، 10 امتیازی است و رتبه دوم گروه را به خود اختصاص داده است.

هر دو تیم صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده اند و از این حیث نگرانی ندارند. اما برد در این بازی می تواند اهمیت خاصی برای تاتنهام داشته باشد، چرا که این تیم می تواند انتقام باخت خانگی 7-2 در ماه اکتبر همین فصل را از حریف بگیرد.

نکته حائز اهمیت در خصوص دیدار امشب این دو تیم این است که هر دو باشگاه سرمربیانی متفاوت از دیدار رفت دارند؛ نه نیکو کواچ حضور دارد و نه پوچتینو.

دیدار امشب ششمین تقابل دو تیم است و در پنج دیدار اخیر، سهم بایرن سه پیروزی و سهم تاتنهام تنها یک پیروزی بوده است.

انتظار می رود هانس دیتر فلیک و ژوزه مورینیو تغییرات مهمی در آرایش تیمی خود ایجاد نمایند.

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ اگرچه در لیگ قهرمانان صدرنشین گروه خود شده، اما در حال حاضر در جایگاه هفتم بوندس لیگا قرار دارد و شکست های پی در پی این تیم مقابل تیم هایی چون بایر لورکوزن و بروسیا مونشن گلادباخ گواه آن است که حیثیت این تیم در معرض خطر است و آنها باید به برنامه ها و طرح های خود نگاهی دوباره بیندازند.  

دیتر فلیک، سرمربی موقت بایرن مونیخ، امشب هافبک خود، مایکل کویزانس، را که در حین تمرین دچار مصدومیت شد، در اختیار ندارد. از دیگر غایبان این تیم می توان نیکلاس زوله و لوکاس هرناندز را نام برد.

تاتنهام

مورینیو که خیالش از بابت صعود تیمش آسوده است، امشب به هری کین، دله الی، یان فرتونگن و سرژ اوریه استراحت داده است و قصد دارد فرصت بازی را در اختیار برخی بازیکنان نیمکت نشین قرار دهد.

تاتنهام امشب مصدومین زیادی دارد: هوگو لوریس، بن دیویس، اریک لاملا، هری وینکس، مایکل ورم و تانگی اندومبله همگی مصدوم هستند و به همین دلیل در لندن مانده اند.

تاتنهام و بایرن مونیخ امشب با آرایش احتمالی 1-3-2-4 به میدان می روند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد