علی‌ نژاد: از اعتماد وزیر ورزش تشکر می‌کنم/امیدوارم بتوانم به ارکان ورزش کشور کمک کنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی علی‌نژاد که به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش انتخاب شده است اظهار داشت: از وزیر وزش به خاطر این اعتمادی که به من داشت تشکر می‌کنم. این دومین رئیس فدراسیونی است که مسئولیت معاون توسعه ورزش قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده می‌گیرد که اتفاق بی‌نظیری است و در گذشته نمونه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشتیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانم از تجربیاتم استفاده کنم و به همه ارکان ورزش کمک کنم تا حال ورزش کشور بهتر باشد.

علی‌ نژاد در مورد تعامل با سجادی برای حضور قدرتمند در ورزش ایران در المپیک گفت: 7 ماه و 10 روز دیگر تا المپیک فاصله داریم و اولویت ورزش کشور در این است که حضور قدرتمند در این رقابت خواهیم داشت. خوشبختانه روابط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در عالیترین سطح است و همکاری خوبی وجود دارد. سعی می‌کنیم در این مدت با تعامل بیشتر کاروان قدرتمندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به المپیک اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا با قبول سمت معاونت وزارت ورزش آیا همچنان در فدراسیون ووشو خواهید ماند یا خیر، گفت: بله، با توجه به اینکه حکم من فعلا سرپرستی است در فدراسیون ووشو خواهم ماند تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.