پیش بازی کلوب بروژ – رئال مادرید | لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید در گروه A به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت.

این بازی در روز چهارشنبه 98.09.20 ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه جان بریدل به میزبانی کلوب بروژ و به قضاوت آقای توبیاس اشتیلر برگزار می شود.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

امشب رئال مادرید 8 امتیازی که صعودش از گروه را مسجل کرده، میهمان بروخه بلژیک 3 امتیازی است که تکلیف صعودش به رقابت های لیگ اروپا، به عنوان تیم سوم گروه، به خودشان بستگی دارد.

از همان ابتدا، کلوب بروژ می دانست که با حضور در گروهی که رئال مادرید و پاری سن ژرمن در آن حضور دارند، رؤیای صعود به مرحله بعدی، غیرممکن به نظر می رسد. همانطور که انتظار می رفت، کلوب بروژ راهی دور بعد نخواهد شد. تساوی 2-2 در بازی رفت و در سانتیاگو برنابئو، بلژیکی ها را امیدوار کرده بود و حالا همان یک امتیاز حساس، تنها تفاوت آنها با گالاتاسارای را رقم زده است. کسب یک پیروزی خانگی مقابل غول اسپانیایی، می تواند صعود آنها به رقابت های لیگ اروپا را بی چون و چرا قطعی کند.

در طرف مقابل رئال مادرید بعد از فصلی ناامید کننده که تبعات آن تا اوایل فصل جاری هم به چشم می خورد، رفته رفته عملکرد بهتری نشان داده و خبر از روز های خوش گذشته می دهد. آنها در حال حاضر 9 بازی بدون شکست را در تمامی رقابت های سپری می کنند و زیدان می داند که با وجود تشریفاتی بودن این مسابقه، عملکردشان تأثیر زیادی روی قضاوت دیگران برای حضور در مرحله حذفی خواهد داشت.

ادن هازارد، هامس رودریگز، لوکاس وازکز، مارسلو و مارکو آسنسیو همچنان مصدوم هستند اما انتظار می رود که این دیدار فرصتی طلایی برای نیمکت نشینان لوس بلانکوس باشد. ضمن اینکه سرخیو راموس و تونی کروس هم به تشخیص زیدان، استراحت خواهند کرد.