چرا بنگاه‌های شرط‌ بندی شانس لیورپول برابر استون ویلا را بسیار پایین می‌دانند؟

لیورپول امشب (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ میهمان استون ویلا خواهد بود. این دیدار از ساعت 23:15 به وقت ایران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بنگاه‌های شرط‌بندی شانس پیروزی لیورپول در بازی امشب را حدود یک پنجم استون ویلا می‌دانند. این مسئله پرسش بسیاری از فوتبال دوستان را در پی داشت که دلیل شانس پایین بهترین تیم حال حاضر انگلیس در این بازی چیست؟ طبق تقویم فیفا، لیورپول فردا (چهارشنبه) در جام باشگاه‌های جهان به مصاف مونتری خواهد رفت. در تقویم فوتبال انگلستان نیز این تیم امشب میهمان استون ویلا خواهد بود. از همین روی تیم اصلی باشگاه لیورپول با یورگن کلوپ به قطر سفر کرده است. و تیم دوم باشگاه با مربی‌گری نیل کریچلی به مصاف استون ویلا می‌رود.

نیل کریچلی سرمربی تیم زیر 23 ساله‌ها و همچنین مربی آکادمی لیورپول بوده است. همچنین ترکیبی که او در مرحله یک چهارم لیگ کاپ به زمین خواهد فرستاد، جوان‌ترین ترکیب قرمزها در تاریخ این رقابت محسوب می‌شود.

ترکیب احتمالی لیورپول مقابل استون ویلا از دید وبسایت گل

نیل کریچلی، پیرامون اینکه قرار است با تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه مقابل استون ویلا قرار بگیرد، گفت:

“افتخار می‌کنم که این تیم را به زمین خواهم فرستاد. این یک فرصت فوق‌العاده برای همه ما خواهد بود. پیامم به بازیکنانم این خواهد بود که بروید داخل زمین و مثل لیورپول بازی کنید. به خوبی خود را آماده این بازی می‌کنیم. امیدوارم بازیکنانم به شکلی که من می‌دانم توانایی آن را دارند در زمین بازی کنند. بازیکنان نیاز به چالش‌های سخت دارند و یک بازی این چنینی، ارزشی بیشتر از یک میلیون جلسه تمرین دارد.”

باید دید که جوانان لیورپول موفق به رقم زدن یک شگفتی می‌شوند یا استون ویلا از شانسش برای رسیدن به نیمه نهایی به خوبی استفاده خواهد کرد.