مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش برگزار شد

مجمع عمومی باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه لحظه:

مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران امروز (دوشنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر، امیرحسین فتحی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره استقلال، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیران کل حقوقی و  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این جلسه، جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه تاکید کرد: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. نگاه و حمایت دکتر سلطانی‌فر  به استقلال و پرسپولیس یکسان است و با تمام توان در جهت تقویت استقلال در کنار پرسپولیس تلاش کرده که واقعا جای تقدیر دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: در هیات مدیره باشگاه استقلال، تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته تا بتوانیم منشأ خدمات خوبی در استقلال باشیم و در این بین از حمایت‌های وزیر ورزش هم تشکر می‌کنم.

همچنین اکبر ملکی، به نمایندگی از هیات مدیره باشگاه استقلال گزارش عملکرد هیات مدیره را به مجمع عمومی ارایه کرد. شناسایی و عقد قرار داد با یک حامی مالی معتبر، استخدام و به‌کارگیری سرمربی و کادر فنی جدید (شفر)، ساماندهی و نظارت بر آکادمی باشگاه استقلال، تعریف ساختار جدید برای باشگاه، تعیین تکلیف تمام پرونده‌های استقلال در مجامع بین المللی و برگرداندن حقوق از دست رفته باشگاه به طوری که از بهمن ۹۶ تا پایان مسابقات (ار دیبهشت ۹۷) حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان درآمد، از محل فروش بلیت مسابقات توسط سازمان لیگ به باشگاه استقلال پرداخت شد، از جمله موارد ذکر شده در گزارش هیات مدیره به سلطانی‌فر بود

منبع: وزارت ورزش و جوانان