غلامپور: داور با ما نامهربان بود/ مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم کرد

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، بهزاد غلامپور بعد از شکست خانگی 2 بر یک مقابل ماشین سازی تبریز عنوان کرد: بازیکنان استقلال خیلی خوب کار کردند. در شرایط سخت سه بازی انجام دادیم. امروز داوری با ما مهربان نبود و با ما خیلی بد بود.

وی ادامه داد: حریف دو موقعیت داشت که یکی از آنها گل شد. بازیکنان در این سه بازی خیلی خوب تلاش کردند.

وی در مورد اینکه هواداران از این شرایط ناراضی هستند و چرا استقلال به این روز افتاده است، گفت: این مسائل به مدیریت قبل برمی‌گردد. آنها باید شرایط ایده‌آل را برای مربی حرفه‌ای ما فراهم می‌کردند. او مربی حرفه‌ای است.

وی در مورد اینکه خلیل‌زاده گفته استراماچونی برمی‌گردد و شما چه خبری دارید، اظهار داشت:‌ این را باید از خودش پرسید. ایشان و بقیه آقایان باید به این سؤال جواب بدهند اما مدیریت قبلی باشگاه خیلی در حق بازیکنان ظلم کرد. من اطلاعی از این مسائل ندارم و آقای خلیل‌زاده باید جواب بدهد.

مربی استقلال در مورد اینکه بازی سپاهان و استقلال لغو می‌شود یا برگزار خواهد شد، گفت: تا این لحظه که انجام می‌شود. باشگاه را نمی‌دانم اما ما و بازیکنان آماده این بازی هستیم.

غلامپور در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه با بازیکنان امید مقابل سپاهان بازی می‌کنید یا آنها را به تیم امید می‌دهید، عنوان کرد: وقتی بازیکنان امید ما را خواستند، باید در اختیارشان بگذاریم. اگر بازیکنان نروند، محروم می‌شوند. بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار می‌دهیم و بقیه مسائل به باشگاه برمی‌گردد. قرار بود بدون بازیکنان امید در جام حذفی بازی کنیم.