خبرهای نقل و انتقالاتی دورتموند؛ چهار بازیکن اجازه خروج از باشگاه در ژانویه را دارند

مدیران و کادر فنی بروسیا دورتموند در پنجره نقل و انتقالاتی جاری فوتبال اروپا اجازه ترک تیم را دادند. یک بازیکن نیز خودش خواهان جدایی از تیم است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ دو رسانه معتبر آلمانی خبر از احتمال جدایی چند بازیکن از جمع زرد و مشکی‌ها می‌دهند. یولیان وایگل، ماریو گوتسه، محمود داهود و یاکوب برون لارسن، چهار بازیکنی هستند که باشگاه به آن‌ها اجازه خروج داده است. علاوه بر این چهار بازیکن، پاکو آلکاسر نیز خود خواستار جدایی از دورتموند شده است. او از شرایط و نیمکت‌نشینی خود راضی نیست. برخلاف چهار بازیکن دیگر اما، باشگاه به پاکو آلکاسر اجازه جدایی در ژانویه را نمی‌دهد.

یولیان وایگل طی هفته‌های اخیر به باشگاه‌های بنفیکا و هرتابرلین لینک شده است. پیش‌تر نیز خبرهایی از علاقه پاری سن ژرمن و بارسلونا برای جذب این بازیکن منتشر شده بود. توماس توخل، سرمربی پیشین وایگل در دورتموند، قصد کار کردن با او در تیم جدیدش را داشت. اما در آن برهه، مسئولان دورتموند با انتقال وی موافق نبودند. در حال حاضر بنفیکا جدی‌ترین گزینه برای انتقال وایگل است و مدیران این باشگاه پرتغالی نسبت به توانایی جذب او اطمینان خاطر دارند.

ماریو گوتسه نیز در هفته‌های اخیر به هرتابرلین لینک شده است. قرارداد او در پایان فصل پایان می‌یابد و به او اجازه ترک باشگاه در ژانویه را دارد.

محمود داهود و برون لارسن با تنها هشت و 9 بازی در فصل جاری، دو بازیکن دیگری هستند که باشگاه با خروج آن‌ها موافقت می‌کند. داهود و لارسن در برنامه‌های آتی فاوره و دورتموند جایی ندارند.

کماکان ارلینگ هولاند هدف اول نقل و انتقالاتی دورتموند در ماه ژانویه محسوب می‌شود. اخیرا مشخص شده که هولاند تصمیمش را گرفته است و یکی از دو باشگاه بروسیا دورتموند یا منچستر یونایتد را برای آینده فوتبالی خود انتخاب می‌کند.