ادعای خبرگزاری ایتالیا؛ زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد میلان را می‌پذیرد

آینده زلاتان ابراهیموویچ در فوتبال چگونه رقم می‌خورد؟ خداحافظی مهاجم سوئدی یا بازگشت به مستطیل سبز با پیراهن قرمز و مشکی میلان.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم سابقش در سری آ ایتالیا وجود دارد. زلاتان پس از یک سال حضور در ام ال اس آمریکا و بازی برای لس آنجلس گلکسی از این تیم جدا شد. جدایی او از لس آنجلس گلکسی، شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش را در پی داشت؛ از اورتون و میلان گرفته تا منچستریونایتد. اما حال به نظر می‌رسد که میلان جدی‌ترین پیشنهاد و احتمال برای حضور زلاتان ابراهیموویچ است.

میلان در فصل جاری سری آ به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته است. روسونری 14 امتیاز با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. همچنین میلانی‌ها در 17 بازی لیگ، تنها 16 گل به ثمر رسانده‌اند. شکست سنگین 5-0 در هفته هفدهم لیگ مقابل آتالانتا نیز، وضعیت تیم را افتضاح‌تر از قبل کرد.

میلان برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم نیاز به فعالیت در بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید دارد. شاید در دسترس‌ترین هدف برای آن‌ها زلاتان ابراهمیوویچ باشد. ذهنیت برنده و جاه‌طلب زلاتان نیز کمکی دیگر به باشگاه حالا بازنده میلان خواهد بود. میلان پیش‌تر پیشنهادش را برای جذب این بازیکن داده بود. اکنون با شکست مفتضحانه مقابل آتالانتا، عزم میلانی‌ها برای جذب مهاجم 38 ساله بیشتر شده است.

آخرین خبر رسانه‌ها از زلاتان، دوراهی خداحافظی از فوتبال یا پیوستن به میلان بود. امروز خبرگزاری ایتالیا اما از مشخص شدن تصمیم زلاتان گفته است.

به نقل از خبرگزاری ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد میلان را پذیرفته و به زودی با این تیم قرارداد امضا می‌کند.

شایعات منتشر شده درخصوص پیوستن زلاتان به اورتون نیز با صحبت‌های سرمربی جدید این تیم کارلو آنچلوتی تا حد زیادی رد شد. آنچلوتی تلویحا گفت که ابراهیموویچ در صورت حضور در اورتون روی نیمکت خواهد نشست.