رایزنی لوبه با کورک برای پُر کردن جای خالی غفور/ مونزا موافقت نکرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ امیر غفور به دلیل مصدومیت حدود دو تا سه ماه از میادین دور است و نمی تواند تیم لوبه را در مسابقات مختلف همراهی کند. این در حالی است که غفور رقابت‌های انتخابی المپیک و حضور در تیم ملی را هم تا زمان بهبودی کامل و رسیدن به اوج آمادگی از دست داد.

در برخی رسانه‌های خارجی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه لوبه، قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برای پر کردن جای خالی امیر غفور، ستاره ایرانی تیمش با بارتوش کورک وارد مذاکره شده است. کورک امسال بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش جایگزین غفور در تیم مونزا شد و حالا مورد توجه مسئولان لوبه قرار گرفت.

کورک عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های جهانی 2018 را به خود اختصاص داد و حالا جدی‌ترین گزینه برای پر کردن جای خالی غفور محسوب می‌شود. گفته می‌شود باشگاه مونزا با جدایی ستاره لهستانی خود موافقت نکرده و به این ترتیب کورک به بازی‌اش در مونزا ادامه خواهد داد.

بدین ترتیب با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات، مسئولان باشگاه لوبه دو راه پیش‌روی خود دارند؛ اول اینکه صبر کنند تا دوران مصدومیت غفور به پایان برسد و به ترکیب بازگردد و دوم اینکه با بازیکنی به توافق برسند که فصل را در ایتالیا شروع نکرده باشد.

منبع: فارس