مدیرعامل پیست توچال: از آمار آسیب دیدگان حادثه سقوط بهمن گزارشی در دست نیست

حسن میریحیایی گفت: از آمار کسانی که احتمالا در حادثه سقوط بهمن آسیب دیده‌ باشند، فعلا گزارشی در دست نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صبح امروز خبری مبنی بر سقوط بهمن در ارتفاعات توچال مخابره شد، که بر همین اساس حسن میریحیای، مدیرعامل پیست توچال در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: پیرو بهمنی که در ارتفاقات پیست توچال و در نزدیکی ایستگاه پنجم اتفاق افتاده است، گروه‌های امدادی، آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند تا بررسی دقیقی رخ دهد و مشخص شود که در محل حادثه هموطنان مان دچار آسیب شده‌اند یا خیر.

میریحیایی ادامه داد: از آمار کسانی که احتمالا در این حادثه آسیب دیده باشند، فعلا گزارشی در دست نیست. البته به دلیل شرایط جوی، امروز پیست بسته بوده است و این سقوط ارتباطی با پیست اسکی نداشته است. پیست اسکی در ایستگاه ۷ قرار دارد و این حادثه نیز در ایستگاه  ۵ رخ داده است.  

مدیرعامل پیست توچال گفت: از مردم می‌خواهم در صورت مراجعه به ارتفاعات به علائم هشدار دهنده توجه کنند. هرچند که بهمنی که امروز رخ داده است، از مسیر کوه‌نوردی هم خارج بوده، اما چون برخی از کوه‌نوردان به علائم هشداردهنده توجه نمی‌کنند، احتمال می‌دهیم که برخی از افراد در این بهمن آسیب دیده باشند. خواهش می‌کنم در این فصل و با توجه به بارش در ارتفاعات، به علائم هشدار دهند توجه داشته باشیم.   

منبع: باشگاه خبرنگاران