پشت پرده انتقاد تند و زننده سعید راد بازیگر سینما از کالدرون چیست؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی، هواداران به دلیل صدرنشینی و هفتمین پیروزی متوالی تیمشان در ورزشگاه آزادی مشغول جشن و پایکوبی بودند که به یکباره مصاحبه ای از سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون در بخش وی آی پی ورزشگاه در فضای مجازی وایرال شد.

راد در گفت و گو با رسانه های تصویری در عین شگفتی به انتقاد تند از کالدرون مربی موفق این روزهای پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد او اصلا مربی نیست و یک مربی باشخصیت نباید پارو به دست بگیرد تا برف ها را پارو کند. همچنین راد در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد تیمی که پنج شکست در یک فصل می دهد و بازی هایش را نیز یک بر صفر می برد شایستگی نشستن روی نیمکت پرسپولیس را ندارد که در همین حین یکی از خبرنگاران به راد گفت پرسپولیس در این فصل چهار شکست داشته و نه پنج شکست!

همچنین این بازیگر سینما در بخش دیگری از صحبت هایش کالدرون را فردی بی ادب عنوان کرد که حالا مشخص نیست سرمربی پرسپولیس در این شش ماه چه بی ادبی داشته که به صورت علنی اعلام شده است که به گوش راد نیز رسیده است. البته بسیاری از خبرنگاران حاضر در بخش وی آی پی به راد گفتند علت انتقادات تند شما به دلیل نیمکت نشینی نوه‌تان و البته حضور در لیست مازاد پرسپولیس با نظر کالدرون است که راد این نظریه را رد کرد!