PSG از فروش کاوانی منصرف شد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، ادینسون کاوانی جایگاه خود را در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن از دست داده است. این مهاجم ارگوئه‌ای بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن به شمار می‌آید اما درخشش ایکاردی در فصل جاری باعث شده تا او نیمکت نشین شود.

خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گوش رسید اما طبق اعلام لوپاریزین این انتقال منتفی شده است.

لوپاریزین نوشت: این انتقال به سه دلیل منتفی شده است؛ نخست اینکه اتلتیکو مادرید با وجود علاقه‌ای که به کاوانی دارد نمی‌خواهد رقم سنگینی را برای این مهاجم اروگوئه‌ای پرداخت کند بلکه می‌خواهد که به صورت مجانی او را جذب کند.

کاوانی تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و بعد از فصل می‌تواند به صورت مجانی راهی هر تیمی شود که دوست دارد و به همین خاطر اتلتیکو مادرید هم دوست دارد که تا پایان فصل صبر کند.

دلیل دیگر اینکه کاوانی به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده است. او چهار ماه از میادین دور بوده است و در بازگشت هم تنها پنج بازی در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان رفته و طبیعی است که چنین بازیکنی از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشد و به همین خاطر اتلتیکو مادرید فعلا بی خیال جذب او شده است.

اما دلیل سوم به باشگاه پاری سن ژرمن برمی‌گردد و آن اینکه کاوانی در بین هواداران تیم پاریسی از محبوبیت بالایی برخوردار است و با وجود حقوق بالایی که دریافت می‌کند فعلا سران باشگاه از فروش او منصرف شده‌اند چرا که تجربه بسیار بالای این بازیکن به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند کمک زیادی به پاری سن ژرمن کند.

پاری سن ژرمن در فصل جاری هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در رقابت‌های لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و سران این باشگاه سخت به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند آن هم با توجه به هزینه‌های سرسام‌آوری که داشته‌اند.

منبع: ایسنا