نظافت : مقابل مشهد سبد با ما قهر کرده بود / هرچه دویدیم اختلاف جبران نشد

بازیکن کهنه کار نفت آبادان گفت: در دیدار با آویژه صنعت مشهد بازی بدی را انجام دادیم و سبد هم با ما قهر کرده بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بابک نظافت در مورد شکست نفت آبادان مقابل آویژه صنعت مشهد در بازی معوقه لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما خیلی بد بازی کردیم و شوت‌هایمان وارد سبد نشد. برعکس آنها روز بسیار خوبی داشتند و فکر می‌کنم بیش از 70 درصد شوت سه امتیازی زدند. چیز شبیه محال بود. 

وی ادامه داد: در ابتدای بازی یک مقدار دفاع بدی داشتیم. آنطور که باید بازی نکردیم و نمی‌دانم چرا حلقه و سبد هم با ما قهر کرده بود. در همان ابتدا 15 امتیاز از حریف عقب افتادیم و تا آخر مسابقه هم هر چه دویدیم، نتوانستیم جبران کنیم. 

بازیکن کهنه‌کار بسکتبال ایران در مورد اینکه نفت دو بازی خانگی را باخته است، گفت: نمی‌دانم چرا در خانه خوب بازی نمی‌کنیم. سه چهار مسابقه است که در تیم حضور دارم، اما کلاً بازی در آبادان سخت است. امیدوارم بتوانیم در ادامه این نتایج را جبران کنیم. تیم خوبی هستیم و بچه‌ها با تمرینات با انگیزه و دونده کار می‌کنند، اما نمی‌دانم چرا روز گذشته ساق پاها سنگین شده بود. 

وی در مورد شرایط لیگ برتر امسال گفت:

واقعاً بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. هیچ کسی نمی‌تواند خودش را قبل از بازی برنده بداند. حداقل نتایج نیم‌فصل اول این موضوع را ثابت کرده است. خیلی تیم‌ها خارج از خانه پیروز می‌شوند، اما داخل خانه می‌بازند. امسال شش هفت تیم خیلی به هم نزدیک هستند. باید همیشه لیگ ما به این شکل باشد تا پیشرفت کنیم. 

بازیکن نفت آبادان در مورد اینکه از ذوب‌آهن هم پیشنهاد داشت و چطور شد به نفت آبادان رفت،‌گفت: قبل از آغاز فصل، خیلی از تیم‌ها فکر می‌کردند در گرگان می‌مانم، اما آنجا مرا نخواستند. اواسط نیم‌فصل بود که ذوب‌آهن با من تماس گرفت و من در تمرین آنها هم حضور پیدا کردم، اما شرایط آبادان که پیش آمد، تصمیم گرفتم به این تیم بروم. به هر حال نفت قهرمان ایران بود و برای من افتخار است که از تیم دوم لیگ یعنی گرگان به تیم قهرمان یعنی نفت بیایم. 

نظافت در مورد اینکه تیم‌تان بازیکن خارجی ندارد و در ادامه کارتان سخت خواهد شد، گفت:‌ ایرادی ندارد ما تلاش می‌کنیم که تیم را به جایگاه خوبی برسانیم. امیدوارم مسئولان هم بازیکن خارجی بگیرند تا در کورس قهرمانی بمانیم. 

منبع: فارس