دست‌نشان :‌ با ماشین سازی مذاکره کردم / هنوز جایگزین خطیبی نشده‌ام

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: هنوز سرمربی تیم ماشین‌سازی نشده‌ام و فقط صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه؛ نادر دست‌نشان در خصوص حضورش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر سر آخرین جلسه تمرینی تیم ملی المپیک ‌ایران پیش از اعزام به تایلند اظهار داشت: امروز قسمت شد که به صورت سرزده در خدمت تیم امید باشم و در مراسم بدرقه حاضر شوم و برای امیدهای فوتبال کشورمان دعا کنم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امتحان دوره مربیگری حرفه‌ای باید در مرکز ملی حاضر می‌شدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و نوبت کوچینگ من بود. به همین خاطر توانستم بر سر تمرینات تیم امید هم حاضر شوم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وی در مورد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صحبت‌های خصوصی که با احمدرضا عابدزاده و جواد زرینچه در حاشیه تمرین امیدها داشت، عنوان کرد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صحبت خاصی نداشتیم. بعد از زمان‌های طولانی که یکدیگر را ندیده بودیم، به مرور خاطرات پرداختیم.

دست‌نشان در مورد اینکه چقدر به موفقیت تیم ملی امید امیدوار است، افزود: این تیم امیدوار هستم. وظیفه همه ما حمایت از این تیم و اعضای آن است. به هر تیمی اعتماد کنیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. بچه‌های ایرانی هم همیشه چه در کادر مربیگری و چه در زمان بازیکنی کارهای بزرگی انجام داده‌اند. می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم، فقط باید باروهایمان را تغییر بدهیم. ما قبلا هم با مربیان ایرانی در سطح آسیا موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم. باید بیشتر کار کنیم. به هر حال امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم امید ما پس از سال‌ها به المپیک برود و طلسم 44 ساله شکسته شود.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در مورد شرایط حال حاضر این تیم اظهار داشت: سپیدرود مشکلات زیادی دارد. پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته است. هر بازیکنی به این تیم نمی‌آید چون تیم مشکلات مالی زیادی دارد. تعدادی از بازیکنان مورد نیاز ما نبودند و آن‌ها را کنار گذاشتیم. تعدادی از بازیکنان مدنظر ما حضور ندارند، در حالی که ما به آنها به شدت نیاز داریم به دلیل نگرفتن حق و حقوقشان به تیم پشت کردند و اکنون با یک گروه جوان و بازیکنانی از رده‌های امید و جوانان کار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با این حال تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تیم نسبت به چند ماه گذشته شرایط بهتری پیدا کرده ولی ایکاش می‌توانستیم بازیکنانی را که نیاز داریم در اختیار داشته باشیم یا بتوانیم جذب مهره کنیم. در این مورد پیش از حضور در سپیدرود با مدیریت باشگاه هم صحبت کرده بودم. خوشبختانه مدیرعامل ما خودش فوتبالیست و مربی بوده و خودش هم گفت باید 6بازیکن جذب کنیم و بر اساس این توافق به سپیدرود رفتم. اما فعلا این اتفاق نیفتاده و امیدوارم در دو سه روز آینده این اتفاق بیفتد. هرچند که اکنون هم دیر است و ما چند روز دیگر بازی داریم. نه بازیکنانمان را کامل داریم و نه بازیکن جدیدی به تیم آمده و اگر الان هم به تیم اضافه شوند، ناهماهنگ هستند و چند هفته‌ای را هم به این ترتیب از دست می‌دهیم.

دست‌نشان در مورد تعطیلی تمرینات امروز سپیدرود تصریح کرد: امروز را به بازیکنان تیم استراحت دادیم، چون بچه‌هایی که در تمرینات حضور داشتند در این مدت با توجه به شرایط زمین و آب و هوایی زحمت کشیدند. هفته گذشته هم دو روز استراحت دادیم. فردا یک بازی دوستانه با تیم پاس رشت که از تیم‌های خوب لیگ دسته سوم است خواهیم داشت و کارمان را دوباره شروع می‌کنیم. چون شرایط این را نداشتیم که به استان‌های دیگر برویم این بازی را در رشت برگزار کردیم. ما قرار بود به اردو برویم اما نتوانستیم این برنامه را داشته باشیم. سپیدرود هواداران عاشق زیادی دارد. دیگر تیم‌های گیلان هم همین شرایط را دارند و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و حیف است که این تیم‌ها این گونه دچار مشکل باشند.

وی در مورد اخباری که پیرامون حضورش در ماشین‌سازی به عنوان جانشین رسول خطیبی شنیده می‌شود، گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده و جایگزین کسی نشده‌ام. صحبت‌هایی در این خصوص شده و شاید این اتفاق بیفتد. البته از یک طرف بحث تیم سپیدرود هم هست و باید رضایت آنها را هم داشته باشم. امروز دیدم برخی رسانه‌ها نوشته‌اند با ماشین‌سازی قرارداد بستم اما این طور نیست، تنها صحبت‌های اولیه انجام شده که اگر رسول خطیبی جدا شد به ماشین‌سازی بروم. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم سپیدرود در مورد اینکه آیا این مسئله را با مدیران این باشگاه در میان گذاشته است، اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دیشب با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به او گفتم که ‌باید مشکلات حل شود تا با تمام قدرت به کارمان ادامه بدهیم. نمی‌خواهم مشکلات به نام من تمام شود. سپیدرود تیم ریشه‌داری است و طبیعتا مدیریت باشگاه هم تلاش می‌کند مشکلات برطرف شود. به مدیریت باشگاه اعلام کردم که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

وی تاکید کرد: امروز در سایت‌ها خواندم که نوشته‌اند من سرمربی ماشین‌سازی شده‌ام و این باعث نگرانی‌ خیلی‌ها در شهر رشت شده، اما نباید هواداران سپیدرود نگران باشند. من فقط برای امتحان دوره مربیگری به آکادمی ملی فوتبال آمده بودم و هیچ قراردادی را امضا نکرده‌ام. البته قبل از ماشین سازی یکی دو پیشنهاد لیگ برتری دیگر هم داشتم، اما پیشنهاد ماشین‌سازی رسمی‌تر بود.

دست‌نشان افزود: به امید خدا، به تیم‌های ریشه‌دار شمال که استعداد و هواداران زیادی دارند نگاه ویژه‌ای شود تا از این شرایط خارج شوند، اگر مسئولان و مدیران وزارت ورزش و استان گیلان نگاه بهتری داشته باشند، این تیم‌های حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

منبع: فارس