نگاهی به هفته شانزدهم لیگ برتر شانزدهم / پیروزی مدعیان برابر حریفان

رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد برگزاری دیداری معوقه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت 15 شاهد برگزاری ششمین دیدار هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بود ، این دیدار به میزبانی تالار بسکتبال آزادی و میان تیم های مهرام و اکسون تهران برگزار شد که در نهایت با نتیجه 92 – 76 به سود مهرامی ها دنبال شد تا این تیم پس از 2 شکست پیاپی و نتایجی دور از انتظار به پیروزی برسد و شرایطش در جدول رده بندی را بهتر کند.

شاگردان هاشمی با برد در این بازی 28 امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول رده بندی رسیدند .شاگردان آبکناری هم با این باخت 23 امتیازی شدند و در جایگاه هشتم جدول رده بندی باقی ماندند.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور روز گذشته شاهد برگزاری ۵ دیدار بود که تیم بسکتبال شهرداری گرگان در یکی از مهم ترین دیدار های آن با نتیجه ۶۲ – ۵۸ مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد به پیروزی رسید تا ۳۰ امتیازی شود و جایگاهش در صدر جدول رده بندی را بهتر کند. پتروشیمی بندر امام هم ۹۸ – ۴۸ رعد پدافند هوایی شهر کرد را برد تا با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی ایستد.  پالایش نفت آبادان، دیگر مدعی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هم با نتیجه ۷۵ – ۶۵ مقابل شورا شهرداری قزوین پیروز شده بود تا ۲۸ امتیازی شود و جایگاه چهارم را تصاحب کند.  تیم‌های بسکتبال توفارقان آذر شهر و شهرداری بندر عباس هم دیگر تیم‌های برنده رقابت‌های دیروز بودند که به ترتیب با نتایج ۹۶-۷۵ و ۹۴ – ۷۳ برابر ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی تهران به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/