کار آسان مدعیان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال

رقابت های لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۶ دیدار در سراسر کشور پیگیری می‌شود ، در یکی از بازی های مهم این هفته تیم بسکتبال شهرداری گرگان صدر نشین در شهرکرد به مصاف رعد پدافند هوایی این شهر می رود. شاگردان شاهین طبع اگرچه با یک امتیاز اختلاف نسبت به پتروشیمی در صدر جدول حضور دارند اما جایگاهشان مستحکم نیست و باید برای حفظ همین روند حتما برنده این دیدار باشند.

تیم بسکتبال ذوب آهن در دیگر بازی مهم امروز از پتروشیمی بندر امام پذیرایی می‌کند، شاگردان مهران حاتمی پس از ۲ برد پیاپی سرانجام هفته گذشته به توفارقان آذر شهر باختند تا روند صعودیشان متوقف شود، آن‌ها حالا در یک بازی سخت باید از تیم دوم جدول رده بندی یعنی پتروشیمی بندر امام پذیرایی کنند. شاگردان کوهیان این روز‌ها شرایط خوبی دارند آن‌ها امیدوارند با پیروزی در این بازی و توقف شهرداری گرگان صدر جدول رده بندی را پس بگیرند.

شاگردان سامری در پالایش نفت آبادان هم که از دیگر مدعیان محسوب می شوند در این هفته کار آسانی در پیش دارد و باید از نیروی زمینی قعر نشین پذیرایی کنند، شاگردان ایزد پناه این روز ها حال و هوای خوبی ندارند و اصلی ترین مدعی سقوط به دسته پائین تر هستند.

شیمیدر قم هم که این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد در این هفته میزبان توفارقان آذر شهر است و کار نسبتا سختی در پیش دارد.  شورا شهرداری قزوین هم که با حضور تاجیک به شرایط بهتری رسیده است در این هفته از مهرام تهران پذیرایی می‌کند، آن‌ها چند هفته است که نتایج خیلی خوبی نگرفته اند و مقابل مهرامی قرار می‌گیرند که این روز‌ها بیش از پیش می‌خواهد در همه دیدارهایش برنده باشد.  

آویژه صنعت پارسای مشهد هم در یک بازی مهم میزبان شهردرای بندر عباس است، ۲ تیم شرایط خوبی دارند و این بازی می‌تواند رقابت جذابی میان ۲ تیم باشد.  دیدار تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و مس کرمان هم که قرار بود به میزبانی کرمانی‌ها پیگیری شود لغو شد و در زمان دیگری برگزار می‌شود.  

گفتنی است که تمام بازی‌های این هفته از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود.