تیم ملی بانوان ایران 2 – اندونزی 3 / زور شاگردان شعبانیان به نماینده آسیای جنوب شرقی نرسید

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سومین دیدارش در رقابت های انتخابی المپیک مقابل اندونزی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، تیم‌های ملی والیبال بانوان کشورمان و اندونزی امروز در آخرین دیدارشان در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی آخرین دیدار ۲ تیم در دور گروهی مسابقات انتخابی المپیک بود که در پایان با نتیجه ۳ -۲ به سود اندونزیایی‌ها به پایان رسید.  

شاگردان میترا شعبانیان شروع خوبی در ست نخست داشتند اما در نهایت با نتیجه ۲۵ – ۲۱ این ست را واگذار کردند، بازی در ست دوم کاملا به سود نماینده آسیای جنوبی شرقی دنبال شد و آن‌ها توانیتند مقتدرانه ۲۵ – ۱۵ برنده باشند.  

بازی در ست سوم، اما متفاوت دنبال شد و این مرتبه بلندقامتان ایرانی بودند که توانستند ۲۵ – ۲۱ بازی را ببرند و نخستین ستشان در این رقابت‌ها را کسب کنند، شاگردان شعبانیان در ادامه کار و در ست چهارم هم موفق بودند و توانستند ۲۶ – ۲۴ اندونزی را ببرند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

بانوان ایرانی که کامبک بسیار خوبی در این بازی داشتند، اما در این ست نتوانستند نتیجه دلخواهشان را کسب کنند و در نهایت با نتیجه نزدیک ۱۵ – ۱۲ باختند تا از کسب نخستین بردشان در این رقابت‌ها ناکام باشند.بدین ترتیب کار تیم ملی والیبال بانوان در دور گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک با ۳ شکست برابر قزاقستان، کره جنوبی و اندونزی به پایان رسیدو شاگردان شعبانیان نتوانستند به جمع ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها برسند.

مونا آشفته در پایان با 18 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن ایران انتخاب شد.