قلعه نویی سرمربی تیم ملی و سپاهان ؟

طبق شنیده ها ژنرال آبی در یک قدمی سرمبیگری تیم ملی است و فقط مسئله مالی است که بر سر آن با فدراسیون به توافق نرسیده اند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، احتمال دارد مدیران سپاهان و مسئولان فدراسیون به توافق برسند و امیر قلعه نویی که در حال حاضر هدایت تیم لیگ برتری سپاهان را بر عهده دارد و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است ، هدایت تیم ملی را نیز تا آخر فصل به عهده بگیرد.

مشکل اصلی آنجاست که اگر امیر قلعه نویی بخواهد همزمان هدایت هر دو تیم را بر عهده بگیرد ، هم تمرکز خودش و هم تمرکز هر دو تیم را به هم می زند و تیم ملی به حاشیه می رود . از طرفی قلعه نویی اگر بخواهد با سپاهان قطع همکاری کند و سرمربیگری تیم ملی را قبول کند یعنی در اصل به سپاهان خیانت کرده است و این کار غیر قابل بخشش و فراموش نشدنی است.

قلعه نویی تا چند روز پیش نسبت به تصمیم گیری های اخیر در تیم ملی اعتراض کرده بود حالا خودش اصلی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی است.

در بهترین حالت قلعه نویی باید به احترام سپاهان تا آخر فصل در این تیم بماند و هدایت تیم ملی را قبول نکند اما شنیده می شود که همه توافقات بین امیر قلعه نویی و فدراسیون صورت گرفته و تنها نکته ای که هنوز بر سر آن به توافق نرسیده اند مسئله مالی است.