شرط اصلی قلعه نویی برای سرمربیگری در تیم ملی فوتبال

امیر قلعه نویی در صدر شانس های سر مربیگری در تیم ملی فوتبال نسبت به علی دایی و یحیی گل محمودی قرار گرفت.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، شنیده می شود در مذا کرات چند روز گذشته امیر قلعه نویی در صدر توجه فدراسیون فوتبال قرار دارد اما سئول نشینان هنوز این موضوع را تایید نکرده اند.
سر مربی تیم فوتبال سپاهان یکی از پر افتخار ترین سر مربیان فوتبال باشگاهی در ایران محسوب می شود و فدراسیون فوتبال کارنامه حضور وی در تیم ملی فوتبال را نسبت به علی دایی بهتر می داند و به نظر می رسد در روز های آتی مذاکره با این سرمربی جدی تر دنبال شود.

ماجرای شرط مالی ژنرال

گفته می شود امیر قلعه نویی در روز  های اخیر و مذاکرات غیر مستقیم با فدراسیون فوتبال یکی از شروط اصلی خود را عنوان کرده است که البته این موضوع با توجه به دیدگاه و طرز فکر امیر قلعه نویی بعید به نظر نمی رسد.
او از فدراسیون فوتبال خواسته است در انتخاب سر مربی تیم ملی فوتبال اگر خوش باشد یا گزینه دیگر می بایستی شان مربیان از لحاظ مالی حفظ شود و در غیر این صورت قید حضور در تیم ملی فوتبال را می زند.

قلعه نویی :سازمان لیگ قراردادها را منتشر کند
قلعه نویی

قلعه نویی و یک خواسته معقول

قلعه نویی از جمله مربیانی است که شرایط مالی برایش اهمیت ندارد اما معتقد است مربیان داخلی از مربیان خارجی چیزی کم ندارند و باید در راستای مسائل مالی شان  آنها حفظ شود .

علی دایی
علی دایی

هفت روز سرنوشت ساز

باید دید در 7 روز باقیمانده و ارزیابی نهایی فدراسیون فوتبال شانس کدام سرمربی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال بیشتر خواهد بود و شرایط مالی کدامیک به فدراسیون فوتبال می خورد هر چگند که با اتفاق امروز احتمال می رود باز هم گزینه خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران مطرح شود چرا که از لحاظ موالی تفاوت زیادی با مربی ایرانی نخواهد داشت.

گل محمدی مدافع استقلال و مهاجم سپاهان را می‌خواهد
یحیی گل‌محمدی