پیش بازی رم – یوونتوس / صدرنشینی یووه در گرو پیروزی

یوونتوس در حالی به مصاف رم خواهد رفت که اگر بتواند 3 امتیاز بازی را کسب کند ، به صدر جدول رده بندی سری آ با خواهد گشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از کانون رسمی هواداران باشگاه یوونتوس ، هشت آمار جالب و خیره کننده از بازی های دو تیم رم – یوونتوس در سری آ را میتوانید در ادامه مطالعه کنید.

یووه – رم: یوونتوس در برابر رم در بازی های سری آ تا کنون در ۸۱ بازی پیروز شده است (البته بیانکونرو ها با کسب ۸۳ پیروزی در برابر اینتر عملکرد بهتری داشتند)، رمی ها نیز در این بین ۴۰ پیروزی و ۴۹ تساوی در مقابل یووه بدست آورده اند.

آخرین دیدار: پایتخت‌نشینان ایتالیا در آخرین دیدار خود مقابل بیانکونرو ها با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان بودند ولی آنها از سال ۱۹۹۵ تا به کنون نتوانستند دو پیروزی پشت سر هم مقابل یووه بدست آورند.

ورزشگاه المپیکو رم: رمی ها در ۵ بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی‌شان در مقابل یووه شکست نداشتند و ۳ پیروزی و ۲ تساوی حاصل کار آنها در ۵ بازی اخیر بوده است، آخرین بازی که رمی ها این آمار را به شش بازی شکست ناپذیری در خانه برابر یووه حفظ کردند به سال ۱۹۹۸ بر میگردد.

مسیر بیانکونری: یوونتوس در چهار دیدار خارج از خانه خود در سری آ ۳ پیروزی کسب کرده است (۱ شکست).

رویارویی هم‌تیمیان سابق: لئوناردو اسپیناتزولا در ۱۰ دیدار سری آ در آخرین فصل حضورش برای یوونتوس به میدان رفت. امشب، او توانایی حضور در میدان را خواهد داشت درحالیکه میرالم پیانیچ و ووچک شتزنی نیز هر دو در گذشته برای رم سابقه بازی دارند.

آمار پاس در بازی: یوونتوس در این فصل بیشترین پاس را در سری آ ردوبدل کرده است: به طور متوسط بانوی پیر ۵۷۳ پاس در هر مسابقه داده است، در حالی که رم با ۴۶۱ پاس در رده هفتم قرار دارد.

رقابت رونالدو: کریستیانو رونالدو برای اولین بار با یوونتوس در ۵ بازی پیاپی لیگ گلزنی کرده است – وی آخرین باری شش سال پیش در ماه می با پیراهن شماره ۱۰ رئال مادرید به این آمار دسترسی پیدا کرد.

بونوچی مقابل رم: لئوناردو بونوچی در برابر رم دو گل به ثمر رسانده است، وی در مقابل هیچ تیمی در سری آ بهتر از رم عمل نکرده است.