ماجرای آزمایش خون مشکوک بازیکن خارجی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ به ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر ایران نزدیک می شویم. تیم فوتبال پرسپولیس که سرانجام عدم توافق با کالدرون سرمربی خود را به صورت رسمی اعلام کرد در فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات دست به خرید یک بازیکن خارجی برای تقویت خط حمله خود زد تا شاید تسکینی باشد بر خشم هوادارانی که در فاصله شش ماه دو مربی خود را از دست داده‌اند.

پلیس بازی برای جذب بازیکن و ماجرای آزمایش مشکوک

در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس نسبت به انفعال محمدحسن انصاری فرد خشمگین بودند اما سرانجام مدیرعامل سرخ ها توانست لوسیانو اوساگونا را به شکلی عجیب پرسپولیسی کند. ماجرا از این قرار بود که این بازیکن نیجریه ای که در تیم باشگاهی یونایتد کره جنوبی بازی می کرد برای تست پزشکی و شرکت در تمرینات فولاد راهی اهواز شد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس طی یک عملیات پلیسی او را به تهران برده و به صورت شبانه در ساعت 2 بامداد با این بازیکن وارد مذاکره شدند. در نهایت سرخ ها توانستند این بازیکن را از چنگ فولاد خوزستان در بیاورند و با قراردادی 150 هزار دلاری تا پایان فصل او را به خدمت گرفتند.

ادعای مدیر عامل فولاد و یک ابهام پزشکی

شبهه ای که اما سعید اذری نسبت به مشکلات پزشکی او ایجاد کرده، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است. گفتنی است این بازیکن در لیگ کره به مدت 1 ماه بخاطر مصدومیت از شرایط مسابقه دور بود اما هیچگاه مشکل بیماری دیگری نداشت که در لیگ کره یا قطر عنوان شود. هرچند سعید آذری دقایقی پیش با حضور خبرنگاران اعلام کرد مشکلات پزشکی که از سوی رسانه ها به نقل از او عنوان شده چندان جدی نبوده که باعث فسخ قرارداد با این بازیکن شود و پرسپولیس این بازی را از آنها برد.

مهاجمی با کارنامه غیر قابل قبول

کارنامه اوساگونا اما نشان می دهد که او آنطور که باید مهاجم توانمندی در امر گلزنی نیست. این مهاجم نیجریه‌ای در دور برگشت فصل قبل ۱۳ بازی برای ذوب‌آهن انجام داد و تنها ۲ گل به ثمر رساند تا در پایان فصل از این تیم اصفهانی هم جدا شود و به فوتبال شرق آسیا برود. اوساگونا فصل ۲۰۱۹ را با یونایتد کره جنوبی در کی لیگ یک شروع کرد که در چهار مسابقه حضور ثابت و در ۷ دیدار نیز به عنوان یار جانشین به میدان رفت و در این مدت یک گل زد تا با اتمام بازی‌های این رقابت‌ها از ججو یونایتد جدا شود. گفتنی است این بازیکن در تیم ام صلال قطر نیز فقط دو مسابقه به میدان رفت و نتوانست گلی برای این تیم به ثمر برساند.

پزشک پرسپولیس و تایید سلامت اوساگونا

این در حالی است که پزشک باشگاه پرسپولیس در مورد این بازیکن گفته است: اوساگونا تمامی معاینات و تست های پزشکی را انجام داده است و مشکلی ندارد ضمن اینکه آزمایشات پزشکی وی انجام شده و فقط یک نکته مبهم در آزمایش وی وجود داشت که در تست دوم این مورد مشکوک هم منفی شد و می تواند پرسپولیس را در نیم فصل دوم همراهی کند.

حالا اوساگونا بار دیگر به فوتبال ایران برگشته تا توانایی های خود را ثابت کند. این بازیکن اگر بتواند در کنار علیپور در امر گلزنی موفق باشد می تواند خرید موفق مدیریت باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد در غیر این صورت باز هم هواداران باید نام یک بازیکن خارجی ناموفق را در تاریخ باشگاه خود به ثبت برسانند.