هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال | شکست نزدیک شیمیدر مقابل پتروشیمی / زور پالایش به مهرام‌ نرسید

رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد ، تیم بسکتبال مهرام تهران در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر رفت و توانست انتقام دور رفت را بگیرد و با نتیجه ۹۳ – ۸۶ برنده بازی باشد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم در یکی دیگر از بازی های مهم امروز در خانه از شیمیدر قم پذیرایی کرد و در پایان موفق شد با نتیجه نزدیک ۷۵ بر ۷۳ مقابل این تیم به پیروزی برسد.

شهرداری گرگان صدرنشین هم در خانه به مصاف ذوب‌آهن رفت و با نتیجه ۸۲ بر ۴۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به پیروزی برسند و همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

آویژه صنعت پارسای مشهد هم که به تهران آمده بود تا در تالار آزادی با نیروی زمینی تهران بازی کند موفق شد با نتیجه ۵۳ بر ۴۴ برنده مسابقه باشد تا همچنان به روند خوب است در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ادامه دهد.

اکسون تهران هم در مصاف میانه جدولی ها در خانه توفارقان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۷۵ بر ۷۳ پیروز میدان شد تا جایگاهش در جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

شاگردان هنگامی هم در خانه مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد به میدان رفتند و در پایان با نتیجه ۸۹ – ۶۹ پیروز میدان شدند در آخرین بازی این هفته هم مس کرمان موفق شد با نتیجه نزدیک ۷۷ بر ۷۱ مقابل شورای شهرداری قزوین به پیروزی برسد تا شاگردان تاجیک همچنان به روند باخت های نزدیکشان مقابل حریف ادامه دهند.

تیم های بسکتبال شهرداری گرگان پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران به ترتیب تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در صدر جدول رده سوم قرار دارد.