نگرانی باشگاه سپاهان از حضور قلعه‌نویی در تیم ملی چیست؟

شاید پروژه حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی نیز بسته شده باشد البته در صورت اینکه برانکو تخفیف لازم را به فدراسیون فوتبال ندهد، بازهم قلعه نویی گزینه نهایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛ وضعیت انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایران هنوز مشخص نیست. بعد از استعفای مهدی تاج از سمت ریاست فدراسیون فوتبال، تقریبا گمان می رفت که انتخاب برانکو به عنوان سرمربی نیز به پایان خط رسیده و حالا باید منتظر حضور یک مربی ایرانی بود.

یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی بودند که با انتخاب یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس، حالا فقط قلعه نویی است که گزینه فدراسیون فوتبال است. علی دایی که در هتل المپیک باب مذاکره با او باز شد ظاهرا تردیدهایی برای پذیرش هدایت تیم ملی دارد و شاید نسبت به اتفاقات گذشته است که ترس از تکرار آن دارد.

باشگاه سپاهان نیز بخوبی می داند اگر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود تمرکز مربی تیمشان در آستانه قهرمانی در لیگ برتر گرفته خواهد شد و چه بسا تیم های مدعی از این انتخاب نهایت بهره را ببرند و گوی سبقت را از زردپوشان اصفهانی بربایند.

همچنین باشگاه سپاهان از شکل گیری احتمالی حواشی این انتخاب به خوبی آگاه است. تصور کنید قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود و یکی دو بازیکن کلیدی پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکند یا حتی دعوت بکند. بازهم دو روی سکه را خواهیم دید. هواداران سرخابی با اعتراضات خود در فضای مجازی اعلام خواهند کرد که کادر فنی از قصد دو بازیکن تیمشان را به تیم ملی دعوت کرده تا استقلال یا پرسپولیس تضعیف شوند؛ آن روی سکه نیز ممکن است رخ دهد که قلعه نویی با این اتهام رو به رو شود که با دعوت نکردن از بازیکنان استقلال و پرسپولیس قصد تضعیف روحیه بازیکنان را دارد.

حالا شاید با همین پیش‌فرض ها پروژه حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی نیز بسته شده باشد البته در صورت اینکه برانکو تخفیف لازم را به فدراسیون فوتبال ندهد، بازهم قلعه نویی گزینه نهایی خواهد بود.