چرا استوکس تا این لحظه با پرسپولیس قرارداد امضا نکرده؟ ترس از «‌های‌جک» بلای جان سرخ‌ها

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی و عدم در اختیار داشتن وجه نقد، در صدد خریدن زمان برای استوکس است تا توسط دیگر تیم ها «های جک» نشود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ فصل نقل و انتقالات برای لیگ برتر ایران پایان یافت اما هنوز باشگاه هایی هستند که در اندیشه تقویت تیمشان و عقد قرارداد با بازیکنان آزاد هستند.

یکی از این تیم ها؛ پرسپولیس تهران است که به دلیل قطع همکاری با گابریل کالدرون، سرمربی تیمشان یعنی یحیی گل محمدی نیز با تاخیر معرفی شد و در 2 روز پایانی توانستند سرانجام با یک بازیکن خارجی قرارداد امضا کنند. بازیکن دیگری که سرخپوشان درصدد امضای قرارداد با او هستند تا خط حمله تیمشان تقویت شود؛ آنتونی استوکس است، بازیکنی که کارنامه قابل قبولی دارد و در فوتبال ایران و باشگاه تراکتور توانایی هایش را به اثبات رسانده است. استوکس که قرار است در امارات با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کند خواهان دریافت 30 درصد از کل مبلغ قراردادش تا پایان نیم فصل است. مبلغ پیشنهادی پرسپولیس برای این بازیکن تا پایان فصل حدود 300 هزاز دلار است که سی درصد آن 90 هزار دلار می شود.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل مشکلات مالی و عدم در اختیار داشتن وجه نقد، در صدد خریدن زمان برای استوکس است تا توسط دیگر تیم ها «های جک» نشود. باید دید در روزهای آتی ایا پرسپولیس می تواند این بازیکن باکیفیت را به اردوی خود تا پیش از آغاز نیم فصل دوم اضافه کند یا خیر.