ادعای عجیب بحرینی ها برای بازی با تیم ملی فوتبال ایران

این روز ها که فوتبال ایران درگیر بحث میزبانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست بحرینی ها هم می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین باید در دور برگشت رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین باید در تهران به مصاف یکدیگر بروند ، تیم ملی کشورمان برای صعود به دور بعدی این رقابت ها باید در این بازی و دیگر بازی های دور برگشت امتیاز لازم را کسب کند تا بتواند در دور بعدی این رقابت ها حاضر شود.

حالا اما فوتبال ایران در چند روز گذشته با حواشی رو به رو شده است و آن هم صحبت های مبنی بر انجام بازی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به میزبانی کشورمان برگزار شود در زمین بی طرف است. البته همچنان این موضوع قطعی نیست و تا 24 ساعت آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا رایش را به طور قطعی در این خصوص اعلام می کند.

بحرینی هال اما اما از این فرصت سوء استفاده کرده اند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. یکی از خبرگزاری های بحرینی در همین خصوص مدعی شده است که باید دیدار این تیم و دیگر تیم ها هم که قرار است در انتخابی جام جهانی در تهران برگزار شود به زمین بی طرف منتقل شود.

اخبار الخلیج بحرین مدعی شد تیم ملی فوتبال بحرین با توجه به انتقال بازی‌های بین‌المللی باشگاه‌‌های ایرانی به زمین بی‌طرف که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ، می‌تواند در کنار تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و عراق از این فرصت استفاده کند و بازی‌های خود با ایران را در کشور دیگری برگزار کند.

این ادعا در حالی از سمت و سوی بحرینی ها مطرح می شود که امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سلب میزبانی از ایران شامل تیم ملی نمی شود زیرا مسابقات ملی زیر نظر فیفا است و تنها مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود.

انتهای پیام/