جدال حساس و جذاب سایپا و شهرداری ورامین در تهران / کار نه چندان آسان پیکان در آمل

دیدار های معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  دیدار های معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود و تیم های مختلف به مصاف یک دیگر می روند. در یکی از جذاب ترین و مهم ترین دیدار های آن تیم والیبال سایپا در تهران از شهرداری ورامین رده سومی پذیرایی می کند. ورامینی ها تاکنون در 9 دیدار قبلیشان پیروز بوده اند و با اقتدار صدرنشین هستند ، سایپایی ها هم تنها در 3 بازی باخته اند و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم های والیبال کاله آمل و پیکان تهران هم دیگر بازی مهم امروز است که به میزبانی آمل انجام می شود برابر هم صف آرایی می کنند ،شاگردان ترکاشوند امیدوارند با برد در این بازی که خیلی هم آسان نیست بتوانند جایگاه رده دومیشان را تثبیت کنند. شاگردان عطایی هم در طرف مقابل اگر برنده بازی باشند می توانند تا یک پله صعود در جدول رده بندی را تجربه کنند.

سپاهان اصفهان هم در یک دیداری که چندان مشکل هم نیست باید در خانه از راه یاب ملل مریوان پذیرایی کند ، زرد پوشان اصفهانی با 6 برد از 7 بازی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند و کار چندان مشکلی در این بازی نخواهند داشت .

شهرداری گنبد هم که شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر والیبال داشت در چند هفته پیش از تعطیلی مسابقت لیگ به دلیل اردو های تیم ملی خیلی خوب نبود و همین باعث شد تا حالا با آمار 5 برد از 8 بازی تیم پنجم جدول رده بندی باشند. آن ها امروز کار خیلی آسانی در پیش ندارند و باید با پیامی بازی کنند که تنها یک باخت بیشتر از آنها دارد ، نتیجه این بازی می تواند در جایگاه 2 تیم اهمیت زیادی داشته باشد.

شهرداری ارومیه هم در یکی دیگر از دیدار های امروز میزبان شهداب یزد است ، ارومیه ای ها لیگ را با پیمان اکبری آغاز می کنند و باید منتظر رونمایی از تیم جدید آن ها در مسابقات لیگ برود ، آن ها با 4 برد از 7 بازی تیم ششم جدول رده بندی هستند و باید دید امروز می توانند در این دیداری که خیلی آسان نیست برنده باشند یا خیر ؟

خاتم اردکان و شهروند اراک هم قرار است دیداری انتهای جدولی را برگزار کنند ، 2 تیم در قعر جدول هستند و در بازی های گذشته شان تنها یک برد کسب کرده اند. این بازی برای هر 2 تیم مهم است و برد در آن می تواند تغییر در جایگاهشان در جدول رده بندی را در پی داشته باشد .

شایان ذکر است که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته با قرعه استراحت رو به رو ست ، تمام دیدار های امروز هم ساعت 17 برگزار می شود.

انتهای پیام/