میناوند : انصراف از لیگ قهرمانان آسیا تصمیم اشتباه و عجولانه ای است/ از رفتن کالدرون خوشحال نشدم اما در آینده مسبب مشکلات زیادی می شد

مهرداد میناوند ، پیشکسوت پرسپولیس درباره لغو میزبانی ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، حضور افراد غیرفوتبالی در فوتبال و کادر فنی پرسپولیس در فصل جاری با شبکه لحظه صحبت کرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، صحبت های مهرداد میناوند ، پیشکسوت پرسپولیس درباره لغو میزبانی ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، حضور افراد غیرفوتبالی در فوتبال و کادر فنی پرسپولیس در فصل جاری : همه ما می دانیم ایران کشور امنی است. امیدوارم میزبانی ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لغو نشود اما اگر این اتفاق بیافتد ، انصراف از این مسابقات تصمیم اشتباه و عجولانه ای است. از هر حوضه ای با سهمیه در کلاس های مربیگری شرکت می کنند و کسانی که در فوتبال هیچ سررشته ای ندارند در فوتبال بسیار هستند. امیدوارم پرسپولیس پوکر بکند. از رفتن کالدرون خوشحال نشدم اما حواشی پیرامون ایشان در آینده مسبب مشکلات زیادی می شد. دیگر هیچ وقت من را با سمتی در باشگاه پرسپولیس نخواهید دید.