حاج‌رضایی: انصراف از لیگ قهرمانان آسیا چیزی را درست نمی‌کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی حکمی اعلام کرد تیم های باشگاهی ایران حق ندارند در کشورمان و در ورزشگاه های خودی از رقبا میزبانی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، بعد ازاین حکم بود که بسیاری در ایران اعلام کردند نباید نسبت به این اتفاق بی تفاوت بود و در صورت عدم بازگشت رای کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ایرانی باید از حضور در این تورنمنت کناره گیری کنند. در همین حین اغلب کارشناسان نیز اعلام کردند باشگاه های ایرانی نباید تن به این ذلت بدهند. مدیران عامل 4 باشگاه پرسپولیس ، سپاهان ، شهرخودرو و استقلال نیز به صورت جداگانه اعلام کردند اگر این حکم تغییر نکند از حضور در این رقابت ها کناره گیری خواهند کرد.

ماجرایی که البته مدیران عامل این باشگاه ها نسبت به آن بی توجه بودند محرومیت های سنگینی است که بعد از انصراف آنها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ خواهد شد و چه بسا این تیم ها پروانه حرفه ای خود را نیز از دست بدهند.

امیر حاج رضایی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار شبکه لحظه اعلام کرد:« نباید نسبت به احکامی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده بی تفاوت بود و باید حتما مذاکره کرد تا آرای سنگین تری در آینده علیه تیم ملی ایران صادر نشود اما اگر هم رای به حضور در کشور ثالث صادر شد به عقیده من نباید انصراف داد چرا که با این عقب نشینی باعث می شود که در واقع آتو دست رقبا دهیم تا محرومیت های سنگین تری را اعمال کنند».

انتهای پیام/