مدیرعاملان 4 باشگاه ایران در آسیا و دبیر فدراسیون عازم مالزی برای رای زنی با مسئولان AFC

با پیشنهاد انصاری فرد و موافقت وزیر ورزش و مسئولان دیگر باشگاه های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، مدیرعاملان 4 باشگاه و شکوری دبیر فدراسیون برای رای زنی راهی مالزی هستند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، دیروز در جلسه مسئولان 4 باشگاهی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند تصمیم گرفتند که خارج از خانه بازی نکنند و اگر رای کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این باشد که بازی هایی که ایران در آن میزبان است در کشور سوم برگزار شود از لیگ قهرمانان آسیا انصراف خواهند داد. در این جلسه محمدحسن انصاری فرد ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مذاکره با سران کنفدراسیون آسیا را داد. این پیشنهاد که با استقبال شکوری و بهاروند همراه بود ، به صورت نامه کتبی به کنفدراسیون اعلام و با آن موافقت شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از صحبت با بعضی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش پیشنهاد داد که مسئولان 4 باشگاه ایرانی نماینده در لیگ قهرمانان برای دیدار و رای زنی با مقامات ارشد کنفدراسیون به مالزی سفر کنند.سلطانی فر از این پیشنهاد استقبال کرد و از انصاری فرد خواست تا موضوع را پیگیری کند.

به احتمال زیاد ابراهیم شکوری دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه مدیر عامل های چهار باشگاه ایرانی عازم مالزی هستند. مقامات ایرانی دارای کرسی در کنفدراسیون نیز از اقدام اعلام کرده اند.