سورپرایز بزرگ پرسپولیس برای هواداران به تعویق افتاد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ کارکنان باشگاه پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت به صورت کاملا هماهنگ در صفحات مجازی خود وعده و سورپرایز بزرگی را به هواداران خود دادند که از این پس باشگاه قراراست به درآمدزایی بالایی برسد.

ماجرا از این قرار بود که باشگاه پرسپولیس با اپلیکیشنی به توافق رسید که قرار است طی یک قرارداد پنج ساله با باشگاه پرسپولیس خدمات قابل توجهی را به هواداران و در واقع کسانی که عضو این اپ می شوند ارائه دهند. از همین جهت باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با این سامانه می توانست به نوعی به خودکفایی در بحث مالی برسد یا به عبارت بهتر بخش زیادی از مشکلات مالی را حل کند.

کارکنان باشگاه روز 5شنبه را برای رونمایی این سامانه در صفحات مجازی اعلام کردند و حتی با علی ضیا و محمدرضا احمدی برای مجری این برنامه بزرگ و پراهمیت صحبت شد که در صورت توافق باعلی ضیا او قرار است در روز مراسم به عنوان یک مجری پرسپولیس دو آتیشه حضور داشته باشد و برنامه را مدیریت کند.

حالا خبر رسیده باتوجه به حضور محمدحسن انصاری فرد در مالزی برای صحبت و رایزنی با مقامات کنفدراسیون فوتبال اسیا جهت میزبانی پرسپولیس در ایران و همچنین حضور خبیری در دوبی، این مراسم در روز 5شنبه لغو شده است.

البته شاید در لحظات آخر تصمیم لغو مراسم تغییر کند و انصاری فرد تا پایان امشب خودش را به تهران برساند که البته با این وضعیت بعید بنظر می رسد. البته گفتنی است که رای کنفدراسیون فوتبال اسیا مبنی بر میزبانی کشور امارات برای تیم های ایرانی تقریبا قطعی است و حضور انصاری فرد برای دریافت ضمانت میزبانی پرسپولیس در دور برگشت این مسابقات است.

در هر صورت سورپرایز پرسپولیسی ها برای هواداران فعلا لغو شده و باید دید تا قبل از دربی آیا وعده بزرگ انصاری فرد محقق می شود یا خیر.