پیروزی ارزشمند اکسونی ها در خانه/ شکست سنگین ذوب آهن برابر مشهدی ها

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بسکتبال و برگزاری شش دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد برگزاری ۷ دیدار بود که شش دیدار آن به صورت همزمان پیگیری شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در قزوین به پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند و با نتیجه ۹۲ بر ۶۲ از ۱۰۰ شورا و شهرداری قزوین بگذرد و جایگاهش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

پتروشیمی بندر امام هم در بازی نزدیک و البته دیدنی با نتیجه ۶۴ و ۶۱ از ۱۰۰ مهرام تهران گذشت تا این تیم هم در رده دوم جدول جایگاهش را تثبیت کند.

پالایش نفت آبادان هم در شهرکرد موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۵۹ از صدر پدافند هوایی شهرکرد گل زرد تا با این پیروزی ۳۷ امتیازی شود و رده سوم را کاملاً به خود اختصاص دهد شهرکردی ها هم با این شکست امید هایشان برای حضور در جمع ۸ تیم برتر کمتر شد.

آویژه صنعت پارسا مشهد هم با نتیجه ۸۳ بر ۵۴ پیروزی مقتدرانه مقابل شاگردان مهران حاتمی در شهر اصفهان به دست آورد تا با این برد به روند خوب خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ادامه دهد.

شیمی دو رقم هم در روزی که محمد جمشیدی را در اختیار نداشت با نتیجه ۸۶ بر ۷۲ نیروی زمینی تهران را شکست داد و جایگاه در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

تیم های بسکتبال اکسون تهران و شهرداری بندرعباس هم آخرین دیدار هفته بیست و یکم را در تالار بسکتبال آزادی دنبال کردند که در پایان تیم بسکتبال اکران موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۶۷ برنده این مصاف حساس شود و خودش یک قدم به جمع تیم‌های پلی‌آف نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/