پول استوکس جور شد /احتمال حضور مهاجم جدید سرخپوشان پیش از بازی با نفت آبادان

ظاهرا قسط اول استوکس فراهم شده و این بازیکن برای حضور در تمرینات سرخ پوشان به ایران می آید.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، ماجرای حضور آنتونی استوکس در پرسپولیس شاید به یکی از طولانی ترین پرونده های نقل و انتقالاتی فوتبال دنیا تبدیل شده است. بازیکن سابق تراکتور که اتفاقا سابقه گلزنی خوبی در فوتبال ایران داشت قرار است به زودی طی امروز و فردا با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس ملحق شود اما به دلیل عدم بودجه کافی باشگاه پرسپولیس، این انتقال تا این لحظه انجام نشده است.

ماجرا از این قرار است که حسین خبیری به همراه یکی دیگر از کارکنان باشگاه که به زبان انگلیسی مسلط است به امارات رفتند تا علاوه بر توافق با گابریل برزیلی در صورت پرداخت حقوقش، با استوکس نیز مذاکره کنند تا این بازیکن طبق صلاحدید کادر فنی به پرسپولیس ملحق شود.

طبق توافق صورت گرفته قرار شده که استوکس با مبلغ 300 هزار دلار برای نیم فصل به این تیم ملحق شود که باید طی سه قسط این پول به حساب استوکس واریز شود اما باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی نتوانسته قسط اول در حدود 80 هزار دلار را پرداخت کند. اما روز گذشته ظاهرا این مبلغ جور شده و با پرداخت آن، استوکس به ایران خواهد تا برای دیدار با نفت آبادان و دربی پایتخت آماده شود.

انتهای پیام/