مومنی:بازیکنان استقلال با غیرتشان مقابل الکویت پیروز می شوند/مدیران واقعیت را نمی گویند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت که این تیم می تواند با غیرت و تلاش بازیکنانش از سد نماینده مویت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بگذرد.

محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، در مورد بازی امروز استقلال و الکویت گفت:استقلالی ها با مشکلاتی رو به رو بودند که راه حلی هم برایشان پیدا نشد ولی غیرت و همیت بازیکنان امروز می تواند مشکل استقلال را حل کند .تیم الکویت متمول است و پیش از این بازی مقابل الفصیله اردن به پیروزی رسید ، آن ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم حریف ذوب آهن اصفهان بودند و در همین مرحله حذف شدند.

او در ادامه گفت:نماینده کویت 10 بازیکن خارجی دارد ، این تیم با تمام توان و قدرت مقابل استقلال قرار بازی می کند، آن ها بازیکنانی مطرحی دارند و تیم دوم لیگ کویت هستند ، در طرف مقابل استقلال تغییر و تحولاتی در کادر فنی اش داشته است با این حال آبی پوشان پایتخت شانس آن را دارند که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.استقلال تیم نامدار و با سابقه ای است و می تواند  بر مشکلات خود غلبه کند و پیروز میدان شود.

نبود غلامی و یزدانی می تواند مشکل ساز شود

پیشکسوت استقلال ادامه داد:استقلال در خط دفاعی خود مشکل دارد و نبود عارف غلامی و سیاوش یزدانی به علت مصدومیت می تواند کار استقلال را سخت کند ، همچنین فرشید اسماعیلی بازی امروز را از دست داده است و باید دید که فرهاد مجیدی از چه ترکیبی در خط دفاعی خود استقاده خواهد کرد. این نکته قابل توجه است که تیم الکویت در خط حمله و خط میانی خود قدرت بالایی دارد و قطعا استقلال با آنالیزی که داشته است می تواند حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

مومنی در ادامه و درباره مسائل پیش آمده با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به نظر من هیچ چیزی تغییر نکرد و همان پیشنهاد که afc  روز اول داده بود اجرا شد و تیم های ایرانی هم مجبور به بازی در زمین بی طرف شدند ، اگر بازی ها در قطر برگزار می شد به نفع تیم های ایرانی بود. زیرا اگر در بازی اول خود موفق شوند باید برای بازی دوم به قطر بروند و با تیم های قطری بازی کنند ، همین مسئله هزینه زیادی را در پی دارد.

نمی شود مجیدی را بی تجربه دانست

او در مورد فرهاد مجیدی و تجربه اش در مربیگری گفت:فرهاد مجیدی از مکتب باشگاه استقلال است و نمی شود او را بی تجربه خطاب کرد ، مجیدی با مربی های بسیار بزرگی کار کرده است و خود او مدتی هم به عنوان دستیار در کنار شفر حضور داشته است. به نظر من به جرم جوان بودن نمی توان مربی را بی تجریه خطاب کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه اظهار داشت:به هر صورت این تغییر و تحول باید صورت می گرفت و گزینه ایی بهتر از فرهاد مجیدی برای استقلال وجود نداشت ، به نظر من فرهاد مجیدی ریسک بسیار بزرگی کرد و خودش را در معرض خطر قرار داد تا بتواند به باشگاه استقلال کمک کند ، به هر صورت مجید نامجو مطلق که از بزرگان فوتبال ایران و استقلال است در کادر فنی به قرهاد مجیدی کمک می کنند و به نظر من فرهاد مجیدی باید به گونه ای شرایط را مدیریت کند که مسائل قبلی باشگاه استقلال حل شود ، او این توانایی را دارد و به نظر من باید همه استقلالی ها از هواداران گرفته تا پیشکوستان از این مربی جوان حمایت کنند.

استقلال
استقلال

محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان بیان داشت : برای هر دو نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در مرحله اول سلامت باشند و بعد پیروز از میدان مسابقه خارج شوند.