بازیکنان الریان قطر زیر ذره‌بین «لحظه»؛ بین‌المللی‌ها در انتظار استقلال

الریان یکی از تیم های تقویت شده و قدرتمند لیگ ستارگان این کشور است که انگیزه زیادی برای موفقیت در این رقابت ها دارد و مدیران باشگاه اصلا دوست ندارند تیمشان پیش از حضور در دور گروهی، از گردونه رقابت ها کنار برود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال تهران با برتری سه بر صفر مقابل الکویت کویت به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان اسیا رسید تا مقابل الریان در کشور قرار قرار بگیرد. الریان یکی از تیم های تقویت شده و قدرتمند لیگ ستارگان این کشور است که انگیزه زیادی برای موفقیت در این رقابت ها دارد و مدیران باشگاه اصلا دوست ندارند تیمشان پیش از حضور در دور گروهی، از گردونه رقابت ها کنار برود.

این تیم که نسبت به فصل گذشته با به خدمت گرفتن بازیکنان باکیفیت خارجی، تقویت شده روز سه شنبه به مصاف استقلال خواهد رفت و قصد دارد از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند به همین دلیل مالک باشگاه وعده داده که تماشای این مسابقه برای هوادارانشان رایگان خواهد شد.

الریان در این فصل از لیگ ستارگان قطر هفته گذشته اولین شکست خود را مقابل الغرافه تجربه کرد اما میانگین امتیازی آنها طوری است که بعد از الدحیل 33 امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارند. این تیم از سیزده مسابقه 28 امتیاز کسب کرده و با زدن 30 گل بعد از السد با 39 گل زده رتبه دوم بهترین خط حمله را در اختیار دارند. این تیم همچنین با دریافت 13 گل خورده بازهم بعد از السد رتبه دوم برترین خط دفاع را به خود اختصاص داده است.

یاسین براهیمی الجزایری که سابقه قهرمانی با تیم ملی کشورش را در جام ملت های افریقا دارد بعد از سال ها حضور در پورتو به الریان آمد و فعلا با زدن 10 گل بعد از بغداد بونجاح 12 گله رتبه دوم آقای گلی را به خود اختصاص داده است. همچنین رودریگو تاباتا برزیلی نیز در 12 مسابقه لیگ قطر با به ثمر رساندن 4 گل از خطرناک ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود. گفتنی است دفاع وسط این تیم گابریل مرکادویی است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین را در 32 مسابقه ملی دارد. این بازیکن در این فصل از لیگ ستارگان قطر دو بار برای تیمش گلزنی کرده است.

همچنین یوهان بولی بازیکن فرانسوی الاصل این تیم که در نیم فصل به الریان ملحق شده 26 سال سن دارد و سابقه پوشیدن پیراهن ساحل عاج را نیز دارد. او موفق شد در اولین مسابقه خود با پیراهن الریان مقابل الغرافه یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن قرار بود پیشتر به بشیکتاش ترکیه ملحق شود که با پیشنهاد بهتر، راهی الریان شد.