شکایت رسمی تراکتوراز پرسپولیس/پرونده سرخ های تهران و تبریز قضایی می شود

روزگذشته دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حواشی زیادی از جمله سنگ پراکنی هواداران دو تیم را به همراه داشت.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، مصطفی کار اندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفتگو اختصاصی با شبکه لحظه در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور گفت:

تیم حقوقی باشگاه تراکتور در حال بررسی اتفاقات روز گذشته دیدار پرسپولیس و تراکتور هست و جمع آوری تمامی مستندات مقداری نیاز به زمان دارد تا بتوانیم شکایتی با مستندات کامل ارائه دهیم.

وی در خصوص محرومیت خانزاده بعد از بازی پرسپولیس گفت:

محرومیت این بازیکن از طرف وب سایت رسمی فدراسیون اعلام شده است اما تا این لحظه در اتوماسیون موردی به ما اعلام نشده است.ما منتظر هستیم تا زمان جلسه کمیته انضباطی مشخص شود تا دفاعیات خود را ارائه دهیم و از حق بازیکن خود دفاع کنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در ادامه گفت:

قطعا باشگاه تراکتور از پرسپولیس شکایت خواهد کرد تا با پیگیری های لازم و مشخص شدن مقصران این اتفاقات دیگر شاهد از این دست حواشی و اتفاقات خطرناک در فوتبال کشورمان نباشیم.

عکس از فرشاد عباسی
او در مورد ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور مبنی بر شروع سنگ پراکنی ها از طرف هواداران پرسپولیس گفت:

بعد از بازی دیروز مسئولان پرسپولیس ادعا کردند که هواداران تراکتور این اتفاق را شروع کردند و اگر مستنداتی دارند باید به فدراسیون فوتبال ارائه دهند اما در کل مهم نیست کدام هواداران شروع کرده اند شواهد حاکی از آن هست که هواداران هر دو تیم بهم سنگ زده اند و این کار باعث بیشتر شدن خشونت بین هوادارن هر دو تیم شده است. تیم حقوقی باشگاه تراکتور در حال تکمیل پرونده هستند و بزودی شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد.

وی در مورد شکایت به پلیس فتا در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی اظهار داشت:

تاکنون نامه ی از طرف پلیس فتا برای ما ارسال نشده است اما باشگاه تراکتور بابت اتفاقات دیروز و فیلمی که در فضا مجازی منتشر شد قطعا به پلیس فتا شکایت خواهد کرد و امیدواریم با پیگیری های پلیس فتا مسببین این ویدیو توهین آمیز شناسایی و برخورد لازم انجام شود

وی در پایان گفت:

امیدواریم هیچوقت شاهد این اتفاقات تلخ در فوتبال ایران نباشیم و هواداران تیم ها بتوانند با حضور در ورزشگاه ها از بازی باشگاه های خود لذت ببرند.