فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی برابر الریان: ما به تصمیم AFC احترام گذاشتیم اما حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با الریان قطر شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه , دو تیم استقلال ایران و الریان قطر در چهلرچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت

در کنفرانس خبری این بازی فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به همراه روزبه چشمی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجیدی در ارتباط با مشکلات سفر تیمش به قطر گفت : من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد.

سرمربی استقلال در ارتباط در مورد شرایط حریفش گفت :بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند.

مجیدی ادامه داد : استقلال امسال با استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال است.

چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری میبینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.