ابراهیم شکوری : سرمربی تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از اعلام نام سرمربی تیم ملی فوتبال در روزهای اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ابراهیم شکوری در حاشیه مراسم عزاداری فدراسیون های ورزشی در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شکوری در سوال خبرنگار شبکه لحظه در مورد شرایط فدراسیون و مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت : ما فرآیند انتخابات را شروع کردیم و در هفته گذشته فرم های انتخاباتی تحویل داده شده و کاندیداها از 8 بهمن تا 20 بهمن می توانند ثبت نام خود را انجام دهند تا در اسفند ماه مجمع برگزار شود.

شکوری در ارتباط با شرایط تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازی خارج از خانه آنها در پلی آف گفت : شرایط روحی 2 تیم استقلال و شهر خودرو خوب است و تشکر ویژه از مردم و مسوولین کشورمان دارم که همه با هم کمک کردند تا با یک دیپلماسی ورزشی تمامی میزبانی ها پس از این 2 دیدار در داخل کشورمان برگزار شود. ما 2 بازی را خارج از خانه انجام دادیم تا سایر بازی های ملی و باشگاهی با میزبانی ایران برگزار شود. این توافق از نظر فنی بسیار برای تیم های ما ارزشمند است.

ابراهیم شکوری در سوال خبرنگار شبکه لحظه در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : من سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هستم و در ریز مذاکرات انجام شده نیستم اما به شما قول می دهم به زودی این اتفاق می افتد . گزینه 100% داخلی است و نمی توانم نام او را ببرم اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد.