قدوسی: این دربی 92 است تحریف نکنید

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: دربی سوپر جام با توجه به صدور آرای قطعی محاکم بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و این دربی که روز پنجشنبه 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد شماره 92 است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، حسین قدوسی گفت : من تعجب می کنم که چطور برخی از سایت ها و حتی رسانه ملی تعداد دربی های بین دو تیم استقللا وپرسپولیس را 90 بازی اعلام می کنند و بازی روز پنجشنبه را به عنوان 91 دربی قبول دارند.

آماری که ما داریم رسمی و کاملا مستند است. این یک اشتباه بزرگ و تحریف آمار و تاریخ است که اتفاق افتاده و بابت آن متعجب هستیم. این تعجب، بیشتر از آن جهت است که آمار رسمی به سادگی در اختیار عموم قرار دارد و اینگونه واکنش ها با ناراحتی و تاسف بسیار هواداران پرسپولیس همراه بوده‌ است.

اگر در خطای رخ داده برای شمارش دربی‌ها، منظور به دربی سوپر جام باشد جای هیچ شبهه‌ای نیست که نتیجه آن بر اساس احکام قطعی و آرای بالاترین مراجع و ارکان قضایی بین‌المللی در ورزش 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده و در سوابق دیدارهای دو تیم ثبت شده و این جام‌هم طی مراسمی در ورزشگاه به سرخ ها تحویل داده شده است.

آن دربی قبل از صدور حکم نهایی هم رسمیت داشت. در نهایت نیز C.A.S با اعلام رأی نهایی و قطعی پرسپولیس را برنده آن و قهرمان سوپر جام دانست.