دربی تهران/نام داور دربی پایتخت لو رفت

داور باتجربه و بین المللی فوتبال ایران ، بیژن حیدری داور احتمالی دربی 91 پایتخت خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ در هفته نوزدهم از سری مسابقات لیگ برتر ایران ، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه ، 17 بهمن ماه 1398 از ساعت 15:30 در دربی 91 پایتخت به مصاف تیم فوتبال استقلال خواهد رفت.

گفته می شود با توجه به اشتباهات زیاد داوران و افزایش فشار روی کمیته داوران قرار بر این است که به جای فرصت دادن به داوران جوانتر ، برای قضاوت این دیدار بسیار حساس سراق داوران باتجربه تر بروند تا حرف و حدیثی پیش نیاید و بیژن حیدری داور دربی 91 خواهد بود.

شنیده می شود که قضاوت دربی 91 که حساس ترین دیدار فوتبالی در ایران محسوب می شود بر عهده بیژن حیدری است.

بیژن حیدری از داوران خوب کشورمان در سال های اخیر است و قضاوت های خوب و کم نقصی در حوضه بین المللی از او دیده شده است.

وی که پیش از این دربی 85 را نیز در سال 1396 سوت زده است ، جراح ارتوپد نیز می باشد و در کنار داوری ، کار طبابت را هم انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: قدوسی: این دربی 92 است تحریف نکنید 
احتمال تغییر ساعت دربی قوت گرفت 
دربی سرخابی های جوان/ پرواز استقلال و پرسپولیس با سوخت نفت تا زمین شهر آورد 

البته کمیته داوران تا این لحظه ابلاغی به بیژن حیدری نداده است اما اگر وی برای قضاوت این دیدار انتخاب شود باید چند روز قبل از بازی برای شرکت در تمرینات به تهران بیاید.

در میان داوران احتمالی دربی 91 ، نام اشکان خورشیدی و سیدمهدی سیدعلی نیز برای قضاوت این بازی حساس مطرح شده بود اما به نظر میرسد احتمال قضاوت حیدری پررنگ تر باشد.

استقلالی ها در سال های اخیر اعتراضات زیادی به قضاوت های بیژن حیدری داشته اند و احتمال می رود کمیته داوران در این باره نظر خود را تغییر دهد.