دربی تهران | استیلی : اگر هواداران آسیب نبینند بازی دربی خوبی خواهد شد + فیلم

سرمربی تیم ملی امید و پیشکسوت پرسپولیس : پیشبینی دربی خیلی سخت است و تجربه نشان داده این مسابقه از لحاظ فنی خوب از آب در نیاید ولی امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ حمید استیلی ، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفتگو با خبرنگار شبکه لحظه در مورد شرایط دو تیم قبل از دربی 91 گفت : در دربی شاید موقعیت های زیادی بدست نیاید ولی مهم این است که از موقعیت های بدست آمده به درستی استفاده شود. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و مهم ترین چیز این است که هواداران آسیب نبینند و بازیکنان جوری بازی کنند که باعث تحریک هواداران نشود و همه چیز در زمین مسابقه رقم بخورد .

پرسپولیس با تجربه تر از استقلال

بازی سختی برای هر دو تیم هست و هر دو تیم با تفکر برد به زمین می آیند. شرایط پرسپولیس در جدول بهتر از استقلال است. بازیکنان پرسپولیس خیلی بیشتر تجربه دربی دارند نسبت به استقلال ولی در دربی هیچ چیزی مشخص نیست. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کند پیروز شود اما چون خودم در پرسپولیس بازی کردم و با هواداران پرسپولیس زندگی کردم ، دوست دارم پرسپولیس پیروز شود.

دربی هیچوقت فنی نداشت

تجربه مربی ها قطعا در بازی تاثیر دارد. هم تجربه مربی هم بازیکنانی که مربیان در اختیار دارند و تجربه بازیکنان بسیار تاثیر گذار است. زیبایی اتفاقات در فوتبال غیرقابل پیشبینی بودن آن است و انشاالله این اتفاقات خوب باشد و بازی خوبی انجام و شود و مردم لذت ببرند. به علت حساسیت زیاد بازی تجربه نشان داده که شاید این مسابقه از لحاظ فنی خوب از آب در نیاید. اگر گلی در دقایق اولیه بازی به ثمر برسد شرایط بازی بهتر خواهد شد در غیر اینصورت هر دو تیم محتاط بازی خواهند کرد.

دربی همواره بازی حساسی بوده است. زمانی که بازی می کردیم و زمانی که مربی شدیم هر دو شرایط خودش را داشت و مربیگری به مراتب سخت تر است. برد در دربی همواره فوق العاده بود. همیشه به یاد می آورم در یکی از دربی ها 9 نفره بازی کردیم و پیروزی آن بسیار دلچسب بود.

پیشبینی دربی خیلی سخت است و هر بازی فوتبال شرایط خودش را دارد ولی امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد.