ماجرای کتک کاری و درگیری مربی و بازیکن استقلال

پس از پایان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی تهران تصاویر منتشره حاکی در گیری فیزیکی روزبه چشمی و بهزاد غلامپور بود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، پس زا تساوی تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی بزرگ تهران در پایان بازی تصاویر منتشره درگیری فیزیکی بهزاد غلامپور و روزبه چشمی را به تصویر کشیدند و خیلی زود این تصاویر در فضای مجازی منتشر شد .

مربی دروازه بان های استقلال اما در این باره نظر متفاوت داشت و مدعی شد این تصاویر به نوعی است که نشان می دهد من و روزبه با هم درگیر شدیم در حالیکه در آن لحظه ما هر دو با هم حرکت کردیم و به اشتباه همه فکر کردن دست من با صورت روزبه برخورد کرده است اصلا در شان من نیست که با بازیکن درگیری فیزیکی داشته باشم و این فقط یک سوء برداشت از حرکت من و روزبه بود و اتفاق خاصی که منجر به درگیری باشد رخ نداد.

پس از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس و در جریان این دیدار هم دو بازیکن استقلال با ماموران امنیت استادیوم آزادی درگیری داشتند که گفته می شود در این درگیری بازیکنان استقلال مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و البته نیرو های حاضر در استادیوم نظر دیگری دارند گفته می شود مدیران باشگاه استقلال پیگیر این ماجرا هستند و تا پایان این پرونده را دنبال خواهند کرد.

سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که در این درگیری حضور داشتند و پس از بازی در رسانه های دیداری و سایت های خبری نیز درگیری را تایید کردند و در نهایت باید دید بازیکنان استقلال در این اتفاق مقصر بودند یا نیرو های مستقر در ورزشگاه آزادی باید پاسخگوی این حادثه باشند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز گذشته در چهارچوب دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی با حساب 2 بر 2 به پایان رسید.

انتهای پیام/