مهدی مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ: امیدواریم برای کمک به لیگ از اسکوچیچ فرصت بگیریم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه با خبرنگاران گفت : در درجه اول باید به دربی برگردیم که یک روز خیلی خوب بود. خوشبختانه پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد و مردم یک بازی خوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدند. هر دو تیم تلاش خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند و امیدوارم همه بازی‌هایمان اینقدر هیجان داشته باشد و هواداران راضی باشند.

مهدی در ادامه در ارتباط با زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت : حتی یک هفته تاخیر باعث می‌شود مسابقات ما به بعد از مسابقات تیم ملی موکول شود. نهایت تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که این اتفاق نیفتد. اگر این اتفاق بیفتد 20 تا 25 روز لیگ ما معطل می‌شود و نگهداری تیم از لحاظ فنی و بحث بودجه آن و بحث شرکت در مسابقات، همه و همه برای تیم‌ها سخت‌تر خواهند شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بین بد و بدتر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنیم.

سهیل مهدی در مورد نشست با اسکوچیچ و هماهنگی با او برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی فوتبال گفت : هنوز با اسکوچیچ دیدار نداشتم. باید در این هفته دیدار کنیم. باید برنامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ایشان هماهنگ کنیم. امیداریم هر چقدر ممکن است و شرایط او تأمین می‌شود بتوانیم از او برای کمک به لیگ فرصت بگیریم.

بیشتر بخوانید :
اسکوچیچ : انتظار داشتم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شوم چون برایش تلاش کردم
اسکوچیچ رسما برنامه هایش در تیم ملی فوتبال را آغاز کرد + فیلم
اسکوچیچ : بازی مقابل عراق و بحرین برای ما جنگ است