مجیدی : استقلال فوق العاده خوب و یکدست است / تا روزی که بخواهند می مانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تیم یکدست و خوبی است و حتی بازیکنان ذخیره مان هم با کیفیت هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فرهاد مجیدی  سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیمی جوان در اختیار دارد و حتی بازیکنان ذخیره ما هم خوب و با کیفیت هستند و همواره تلاش کردم به گونه‌ای کار کنم که نبود بازیکنی به تیم لطمه نزند.  

او در پاسخ به این سوال که  اینکه برای بازی مقابل الشرطه ۵ بازیکن را در اختیار ندارد و آیا این کار را دشوار می‌کند یا خیر بیان داشت:استقلال فوق العاده خوب است. این تیم یکدست و یکدل است و وقتی تیمی چنین شرایطی دارد حتی اگر برایش مشکل هم به وجود بیاید در روند و کیفت آن تاثیر نخواهد داشت. در این ۴ بازی که هدایت استقلال را عهده دار بودم،   ۱۲ گل زدیم و تنها ۳ گل دریافت کردیم. این آمار نشان می‌دهد که کیفیت تیم  بالا است. نه تنها در بازی فردا بلکه در بازی‌های قبل هم نفرات اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. در بازی دربی هم بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند و در بازی  پرسپولیس هم در دقیقه ۹۰ به ما گل خوردیم  و یک جور‌هایی از دست ما در رفت.

بازیکنانمان دوست دارند هوادارن را خوشحال کنند

مجیدی در خصوص اینکه سطح بازی‌های استقلال در ایران و آسیا متفاوت است گفت: من از این بابت که چند بازیکنم نیستند هیچ نگرانی ندارم و فکر می‌کنم بازیکنانی که حالا حضور دارند دوست دارند هواداران تیمشان را خوشحال کنند. آماری هم که در بازی‌های ایران ارائه کردند به نظرم درست نیست، چون در بازی‌های کشورمان برنده شدیم و کیفیت خوبی داشتیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که این ترس را ندارد که تیمش در بازی مقابل الشرطه مثل گلی که بشار رسن در دربی به ثمر رساند دریافت کند گفت: بشار بسیار فوتبالیست خوب و با کیفیتی است، در مجموع  فوتبالیست‌های عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. در مورد بازی فردا هم  باید بگویم الشرطه را آنالیز کردیم و ۱۵ بازی این تیم را نیز تماشا کردیم، این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و چند نفر از آن‌ها در تیم ملی بازی می‌کنند.

او افزود: با احترام به تیم عراقی استقلال نشان داده مقابل هیچ تیمی ترس ندارد. ما در بازی با الریان نشان دادیم که تیم بسیار خوب و با کیفیتی هستیم و فردا هم به همین شکل مقابل الشرطه بازی خواهیم کرد. تنها چیزی که در بازیکنانم می‌بینم این است که آن‌ها هیچ ترسی از حریف ندارند.

استقلال تا هر زمانی که بخواهد می‌مانم 

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما یک مربی موقت در استقلال هستید و قرار است در این تیم بمانید یا خیر گفت: قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا هر زمانی که من را بخواهند در این تیم می‌مانم و هر زمان که من را نخواهند به عنوان یک هوادار در کنار این تیم خواهم ماند. تیم استقلال برای ما، بازیکنان و هواداران، چیزی فراتر از یک باشگاه است. شاید شما این را تجربه نکرده‌اید، این تیم ۲ بار قهرمان آسیا شده است، به شما حق می‌دهم که این شرایط را هضم نکرده باشید.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه بازی‌هایی که قرار است در ایران برگزار نشود در چه کشوری برگزار خواهد شد گفت: در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفته‌ام، من ۱۰ سال در امارات، قطر و ایران فوتبال بازی کرده‌ام. همیشه تصورم از AFC صلح و دوستی و برادری است، ولی این تصمیم AFC‌نظر من را به صورت کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد که بازی‌های ما در ایران برگزار نشود.

انتهای پیام/