کار نه چندان آسان سایپا در یزد

رقابت های لیگ برتر والبیبال امروز شاهد برگزاری 5 دیدار است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود و درمهم‌ترین دیدار آن تیم‌های والیبال شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان برابر یکدیگر به میدان می‌روند، زرد پوشان اصفهانی این روز‌ها با ۹ برد از ۱۴ بازی تیم ششم جدول رده بندی هستند و گنبدی‌ها هم با آمار ۸ برد از ۱۴ بازی در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارند.  

تیم صدرنشین شهردرای ورامین هم در دیگر بازی امروز به مصاف فولاد سیرجان می‌رود، سیرجانی‌ها این روز‌ها نتایج خوبی کسب کرده اند و در هفته گذشته با کسب پنجمین بردشان به جایگاه هشتم جدول رده بندی هم رسیدند و این روز‌ها تیم آماده و سرحالی هستند.

تیم والیبال سایپا تهران هم که با کسب نتایج درخسان به جایگاه دوم جدول رده بندی رسید در این هفته در یزد میهمان شهداب است، شاگردان میرحسینی در چند هفته گذشته خیلی خوب نبودند و با ۳ برد تیم یازدهم جدول رده بندی هستند.

پیکان تهران امروز میزبان دیگر بازی خواهد بود و به مصاف تیم پیام مشهدی می‌رود که در چند وقت گذشته با حواشی رو به رو بوده است، پیکانی‌ها تیم سوم جدول رده بندی هستندو در چند وقت گذشته آن طور که باید و شاید نتوانسته اند نتایج مطلوب بیگرند، پیامی‌ها هم با ۳ برد از ۱۳ بازی تیم دهم جدول رده بندی هستند.  

دیگر بازی امروز هم میان تیم‌های والیبال کاله مازندران و شهروند اراک خواهد بود، کاله ای‌ها تیم دهم جدول رده بندی هستند و این روز‌ها شرایط خوی دارند، درعوض حریفشان اوضاع متفاوتی دارد و با ۳ برد از ۱۴ بازی تیم دوازدهم جدول رده بندی است.

انتهای پیام/