پیش بازی آرسنال – تاتنهام

 

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه امشب در اولین دربی شمال لندن در این فصل آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام است. آرسنال در این بازی تلاش خواهد کرد از شکست اجتناب کند همان گونه که از 18 آگوست هیچ باختی را تجربه نکرده است و آخرین شکست این تیم در مقابل چلسی بوده است. این تیم در 4 تیم بالای لیگ برتر قرار دارد و در لیگ اروپا تحت مربیگری اونای امری نتایج خوبی گرفته است. پیروزی در این بازی امتیاز این تیم را با امتیاز تانهام برابر خواهد کرد و هر دو تیم 30 امتیازی خواهند شد.

تاتنهام در سه بازی اخیر خود سه برد کسب کرده و چلسی را هفته پیش در هم کوبیده. این تیم در لیگ قهرمانان نیز با یک پیروزی مهم و ارزشمند در یک زمان بسیار مناسب اینترمیلان را 1-0 شکست داده است. مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام معتقد است این مسابقه برای آرسنال و اونای امری  بسیار مهم تر است تا برای او و تیمش. او در ادامه گفته:

“این بسیار مهم است که ما به نحوه بازی خود اعتماد داریم. اما هنوز خیلی زود است که تعیین کنیم کدام تیم عنوان قهرمانی را از آن خود می کند. ما نسبت به فصل پیش پیشرفت چشمگیری کرده ایم و پس از  13 بازی، امتیازمان از فصل پیش بیشتر است، البته آرسنال هم در کنار تیم هایی چون منچسترسیتی و لیورپول فصل بسیار خوبی داشته اند. اما فعلا 13 بازی انجام شده و بازی های زیادی باقی مانده است.”

آرسنال امیدوار است الکساندر لاکازِت مهاجم فرانسوی خود را که از ناحیه ران پا دچار مصدومیت است و نتوانست همراه تیمش به اوکراین سفر کند در این مسابقه در اختیار داشته باشد اما تصمیم قطعی هنوز صورت نگرفته است. ناچو مونرئال، کنستانتینوس موروپانوس و دنی ولبک که هر سه مصدوم هستند امشب قادر نخواهند بود برای آرسنال بازی کنند اما مسوت اوزیل که در بازی با بورنموث نیمکت نشین بود امشب به میدان خواهد رفت.

تاتنهام امشب اریک لاملا بازیکن آرژانتینی خود را که در بازی با اینترمیلان از ران پا مصدوم شد در ترکیب نخواهد داشت اما کیرن تریپیر احتمالا به میدان باز خواهد گشت. موسا دمبله، دوینسون سانچز و ویکتور وانیاما نیز از میدان به دور خواهند بود.

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع CBS